Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Uhhhhmmm.. Jeg har lige lavet en STOR gryde frisk æblegrød kogt med ægte vaniliestænger...
Jeg har tænkt mig at spise en god portion af det med knuste makroner Idun skal bare lige sove først...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
muuuums - hvornår må man komme????
Jannie - lækkersulten
Ej hvor snyd. Nu blev man jo helt lækker sulten
heaven skriver: muuuums - hvornår må man komme???? Jannie - lækkersulten
Du kommer bare Jeg kunne godt bruge lidt selskab til æblegrød mums.
Zafir skriver: Du kommer bare Jeg kunne godt bruge lidt selskab til æblegrød mums.
hehe, jamen så ses vi om 10 min....... eller noget
Jannie - har travlt når jeg skal fra randers, suk
heaven skriver: hehe, jamen så ses vi om 10 min....... eller noget Jannie - har travlt når jeg skal fra randers, suk
altså selvom molslinien er hurtigfærger, tror jeg det kniber lidt hihi...
Zafir skriver: Uhhhhmmm.. Jeg har lige lavet en STOR gryde frisk æblegrød kogt med ægte vaniliestænger... Jeg har tænkt mig at spise en god portion af det med knuste makroner Idun skal bare lige sove først...
Arg, hvor fejt af dig at smide sådan et indlæg her, når man intet lækkert har
Zafir skriver: altså selvom molslinien er hurtigfærger, tror jeg det kniber lidt hihi...
ja, det er lidt øv..... hehe, hvis jeg havde været i nærheden var jeg bestemt kommet, suk
Jannie - nødsaget til at tjekke skabene!!!
Baagøe skriver: Arg, hvor fejt af dig at smide sådan et indlæg her, når man intet lækkert har
Ja lidt fejt Men man må jo blære sig lidt engang imellem
heaven skriver: ja, det er lidt øv..... hehe, hvis jeg havde været i nærheden var jeg bestemt kommet, suk Jannie - nødsaget til at tjekke skabene!!!
Jeg krydser fingre for at du finder noget godt i skabene
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128