maven allerede vokset?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

SussieThyssen

MaybeMe skriver:

Hehe... Det gør jeg også åbenbart. Plejer at have en nogenlunde flad mave, er (var!) rimelig veltrænet omkring maven. Og nu er den LANGTFRA flad... Har prøvet at tage et billede med mit webcam, men det blev ikke så godt...

Men købte du så allerede nu større tøj, eller fortager det sig lidt?! For jeg blir da nød til at have joggingbukser på imorgen på jobbet... Og synes det er lovlig tidligt at skulle på ventebukse jagt

Træk du bare vejret lidt, men gå over til gamacher og skjortebluse eller bukser med elastik eller kjole.
Men det vil ikke blive mindre, men nok heller ikke meget mere de næste par måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Happiness

Maja84 skriver:

hvorfor kan du gå på barsel 2 mdr før

Fordi jeg er pædagog. Og vores overenskommelse gør at vi 8 uger før kan gå fra

Anmeld

9. november 2010

Kløver

MaybeMe skriver:

Fordi jeg er pædagog. Og vores overenskommelse gør at vi 8 uger før kan gå fra

ej hvor dejligt, bliver jo også hårdt de sidste 2 mdr, hvis man også skulle løfte alle de børn hele dagen

Anmeld

9. november 2010

Happiness

Maja84 skriver:

ej hvor dejligt, bliver jo også hårdt de sidste 2 mdr, hvis man også skulle løfte alle de børn hele dagen

Hehe... Arbejder nu med voksne udviklingshæmmede Og de skal heldigvis ikke løftes. Men der er andre faktorer der spiller ind... Men det blir bare dejligt at gå hjemme og gøre helt klar til h*n kommer

Anmeld

9. november 2010

Kløver

MaybeMe skriver:

Hehe... Arbejder nu med voksne udviklingshæmmede Og de skal heldigvis ikke løftes. Men der er andre faktorer der spiller ind... Men det blir bare dejligt at gå hjemme og gøre helt klar til h*n kommer

Ja kan jeg godt forstå, jeg går også hjemme, da de ikke kunne nå at sende mig i en ny arbejdsprøvning, så komme først igang med noget efter barsel, så går også og nyder at jeg kan gå i mit eget tempo og gøre klar til den lille

Anmeld

9. november 2010

Happiness

Maja84 skriver:

Ja kan jeg godt forstå, jeg går også hjemme, da de ikke kunne nå at sende mig i en ny arbejdsprøvning, så komme først igang med noget efter barsel, så går også og nyder at jeg kan gå i mit eget tempo og gøre klar til den lille

Dejligt. Så skal man ikke stresse rundt

Anmeld

9. november 2010

twinboys

Smiler der er sikkert to... Da jeg var i uge 7 kunne jeg ikke lukke mine bukser mere...

Majbritt

Anmeld

9. november 2010

Kløver

MaybeMe skriver:

Dejligt. Så skal man ikke stresse rundt

ja det er skønt, at man kan tage det lidt af gangen, og gå og nusse og glæde sig

Anmeld

9. november 2010

Happiness

twinboys skriver:

Smiler der er sikkert to... Da jeg var i uge 7 kunne jeg ikke lukke mine bukser mere...

Majbritt

Shhhhhhh.... Vi har tvillinger i familien... Synes det ville være rart bare at starte med en enkelt..... Så kan jeg tage tvillingerne næste gang

Anmeld

9. november 2010

twinboys

MaybeMe skriver:

Shhhhhhh.... Vi har tvillinger i familien... Synes det ville være rart bare at starte med en enkelt..... Så kan jeg tage tvillingerne næste gang

Du snupper tvillingerne nu og en enkelt senere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.