maven allerede vokset?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.250 visninger
37 svar
0 synes godt om
8. november 2010

Happiness

Min mave er allerede vokset?! Eller også er den oppustet hele dagen...?!

Kan seriøst ikke lukke mine bukser. Og jeg er kun 5+3 idag... Er der andre der har prøvet det?

Synes det er meget mærkeligt! Spiser endda mindre end jeg plejer grundet mistet appetit.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

det kan være pga den er oppustet
men læg da et billede ind så vi kan se deen
er nysgerrig

Anmeld

8. november 2010

Happiness

Kruse90 skriver:

det kan være pga den er oppustet
men læg da et billede ind så vi kan se deen
er nysgerrig

Gør det imorgen. Kameraet ligger hos en veninde

Tror også bare den er oppustet, men synes det er lidt vildt!

Anmeld

8. november 2010

Kløver

MaybeMe skriver:

Min mave er allerede vokset?! Eller også er den oppustet hele dagen...?!

Kan seriøst ikke lukke mine bukser. Og jeg er kun 5+3 idag... Er der andre der har prøvet det?

Synes det er meget mærkeligt! Spiser endda mindre end jeg plejer grundet mistet appetit.

Nu gik jeg selv i løse bukser, så lagde ikke mærke til om jeg voksede så tidligt, men læste i min bog at maven sagtens kan vokse indtil de 12 uger, men der stod at det næppe var barnet, der fyldte, men mere at ens mave ændrer sig, bla pga oppustethed og hormoner der spiller ind osv. Så kan sagtens passe, hvis du ikke kan lukke bukserne, selvom du ikke er så langt henne endnu

Anmeld

8. november 2010

Happiness

Maja84 skriver:

Nu gik jeg selv i løse bukser, så lagde ikke mærke til om jeg voksede så tidligt, men læste i min bog at maven sagtens kan vokse indtil de 12 uger, men der stod at det næppe var barnet, der fyldte, men mere at ens mave ændrer sig, bla pga oppustethed og hormoner der spiller ind osv. Så kan sagtens passe, hvis du ikke kan lukke bukserne, selvom du ikke er så langt henne endnu

Ok, det var rart at vide. Synes kun jeg kunne finde tekster hvor der stod at man først vokser omkring uge 12 Og tænker lidt at man normalt kun er oppustet efter man har spist. Men er det hele dagen.

Var helt "bange" for at det kunne være at der var mere end én. Men det lyder til at det er meget normalt

Anmeld

8. november 2010

Kløver

Ok, det var rart at vide. Synes kun jeg kunne finde tekster hvor der stod at man først vokser omkring uge 12 Og tænker lidt at man normalt kun er oppustet efter man har spist. Men er det hele dagen.

Var helt "bange" for at det kunne være at der var mere end én. Men det lyder til at det er meget normalt

Der står i politikkens graviditetsbog, at det er helt normalt, og mange tror at iiih nu er maven vokset, og det er den lille, men at de skriver det ikke er barnet der fylder så meget endnu, men at maven alligevel kan vokse, bla pga oppustethed, så tror godt du kan være helt rolig men man kan jo aldrig vide om der gemmer sig en ekstra en derinde, det kan jeg jo ikke love noget om

Og tillykke med graviditeten

Anmeld

8. november 2010

Happiness

Maja84 skriver:

Der står i politikkens graviditetsbog, at det er helt normalt, og mange tror at iiih nu er maven vokset, og det er den lille, men at de skriver det ikke er barnet der fylder så meget endnu, men at maven alligevel kan vokse, bla pga oppustethed, så tror godt du kan være helt rolig men man kan jo aldrig vide om der gemmer sig en ekstra en derinde, det kan jeg jo ikke love noget om

Og tillykke med graviditeten

Håber godt nok der kun er en. Det er sikkert en fantastisk oplevelse at få 2 på en gang. Meeen ikke lige for mig Så skal vi finde et nyt sted og bo og mange andre ting... Lidt for uoverskueligt......

Men mange tak og tak for svar. Det beroligede mig en hel del

Anmeld

8. november 2010

Kløver

MaybeMe skriver:

Håber godt nok der kun er en. Det er sikkert en fantastisk oplevelse at få 2 på en gang. Meeen ikke lige for mig Så skal vi finde et nyt sted og bo og mange andre ting... Lidt for uoverskueligt......

Men mange tak og tak for svar. Det beroligede mig en hel del

var så lidt

Jeg synes også tvillinger er søde, men er også selv glad for, kun at have en i maven, puha, en er jo en omvæltning, men 2 på samme tid, er jo mere end dobbelt arbejde, og noget af en mundfuld, man nok liiige skal indstille sig på

Anmeld

8. november 2010

Happiness

Maja84 skriver:

var så lidt

Jeg synes også tvillinger er søde, men er også selv glad for, kun at have en i maven, puha, en er jo en omvæltning, men 2 på samme tid, er jo mere end dobbelt arbejde, og noget af en mundfuld, man nok liiige skal indstille sig på

Ja ikke

Hvor lamgt er du henne?

Anmeld

8. november 2010

Kløver

MaybeMe skriver:

Ja ikke

Hvor lamgt er du henne?

på torsdag er jeg fulde 24 uger henne, så synes det er gået rigtig stærkt

hvornår har du termin Jeg har 3 marts

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.