maven allerede vokset?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

Happiness

Maja84 skriver:

på torsdag er jeg fulde 24 uger henne, så synes det er gået rigtig stærkt

hvornår har du termin Jeg har 3 marts

Gid det var mig Jeg har termin d. 8. Juli. Så der er laaaang tid endnu....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

SussieThyssen

MaybeMe skriver:

Min mave er allerede vokset?! Eller også er den oppustet hele dagen...?!

Kan seriøst ikke lukke mine bukser. Og jeg er kun 5+3 idag... Er der andre der har prøvet det?

Synes det er meget mærkeligt! Spiser endda mindre end jeg plejer grundet mistet appetit.

Ork jo..jeg har også altid lignet en spærreballon når bare jeg var et kvarter henne, så det er det mange der er.
En hel del ophober nemlig ret meget væske i livmoderen og kroppen når man er nygravid, og hormonerne får mave og tarme til at opføre sig anderledes. Så det ene med det andet.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. november 2010

Happiness

SussieThyssen skriver:

Ork jo..jeg har også altid lignet en spærreballon når bare jeg var et kvarter henne, så det er det mange der er.
En hel del ophober nemlig ret meget væske i livmoderen og kroppen når man er nygravid, og hormonerne får mave og tarme til at opføre sig anderledes. Så det ene med det andet.

Kærligst
Sussie

Hehe... Det gør jeg også åbenbart. Plejer at have en nogenlunde flad mave, er (var!) rimelig veltrænet omkring maven. Og nu er den LANGTFRA flad... Har prøvet at tage et billede med mit webcam, men det blev ikke så godt...

Men købte du så allerede nu større tøj, eller fortager det sig lidt?! For jeg blir da nød til at have joggingbukser på imorgen på jobbet... Og synes det er lovlig tidligt at skulle på ventebukse jagt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. november 2010

betiinsen

tror den er oppustet, for troede selv det samme da jeg var 6+3 henne, så min mave sådan her ud, og den er normalt helt flad.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. november 2010

Happiness

betiinsen skriver:

tror den er oppustet, for troede selv det samme da jeg var 6+3 henne, så min mave sådan her ud, og den er normalt helt flad.

Hvor længe var den så sådan? Mere om det kan betale sig at købe bukser i et eller to numre større....

Anmeld

8. november 2010

betiinsen

altså den har hele tiden været lidt stor jeg er i uge 12 nu, og den er lige så stor. den er faktisk ikke vokset meget fra det tidspunkt, men ændret form, faktis er den blevet anderledes rund Jeg kan heller ikke passe mine normale bukser og kunne ikke rigtigt siden uge 6. derfor går jeg meget i leggins, det er behageligt og billigt

Anmeld

8. november 2010

Happiness

betiinsen skriver:

altså den har hele tiden været lidt stor jeg er i uge 12 nu, og den er lige så stor. den er faktisk ikke vokset meget fra det tidspunkt, men ændret form, faktis er den blevet anderledes rund Jeg kan heller ikke passe mine normale bukser og kunne ikke rigtigt siden uge 6. derfor går jeg meget i leggins, det er behageligt og billigt

Ok, tak for råd. Så må jeg vel på shopping Det er  jo heller ikke så dårligt igen 

Anmeld

8. november 2010

Kløver

MaybeMe skriver:

Gid det var mig Jeg har termin d. 8. Juli. Så der er laaaang tid endnu....

jah, men det er da også dejligt med et sommerbarn

Anmeld

8. november 2010

Happiness

Maja84 skriver:

jah, men det er da også dejligt med et sommerbarn

Ja Og kan gå på barsel 2 måneder før. Så skal allerede på barsel til maj  Så lang sommerferie her. Men også første gang i 7 år jeg har haft mere en 2 uger i sommerferien

Anmeld

8. november 2010

Kløver

MaybeMe skriver:

Ja Og kan gå på barsel 2 måneder før. Så skal allerede på barsel til maj  Så lang sommerferie her. Men også første gang i 7 år jeg har haft mere en 2 uger i sommerferien

hvorfor kan du gå på barsel 2 mdr før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.