Carina1977 skriver:
Jamen når det lykkes mig at tisse, er der kun 250-300 ml. tilbage. Det kan da ikke være så farligt. det ligger jo i blæren og burde jo sådan set ikke kunne skade nyrerne.
Sødeste du ved jeg føler med dig, fulgte med på dit forrige indlæg...
Jeg synes VIRKELIG du skal lære at bruge det kateder ordentligt, føler du dig ikke tryg efter 2 dages undervisning, så må du bede om mere undervisning.... Du skal ikke bede dem gøre det for dig...
Som du selv siger, så er det langt fra sikkert det nogen sinde bliver bedre med din blære, og så ER du altså nædt til at bruge det kateder resten af dit liv.
Det er virkelig sørgeligt, og jeg forstår fandmer godt du er rigtig ked af situationen, men du kan nu engang ikke ændre på det, og så må du i stedet lære dig selv ting, som kan lette hele situationen. Der er altså ingen grund til du lader din blære overfylde, og du så får ondt, jeg er sikker på du har så mange andre smerter at forholde dig til, som du ikke kan gøre noget ved.
Men her er dit blæreproblem en smerte som du godt kan gøre noget ved, og så synes jeg du skal lære at løse problemet selv, det er jo heller ikke værdigt for dig, i din alder, at have en sygeplejerske rendende til at gøre det for dig.
Og når du selv kan, så er det jo også "bare" at have tingene i en taske, så kan du bevæge dig ud som du vil jo 
I øvrigt, bliver din blære overfyldt, vil urinen løbe tilbage i nyrerne, og DET gør ondt skulle jeg hilse og sige, og det er bestemt heller ikke godt for dine nyrer.