Hvornår ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

Valle81

Babyklar skriver:

Hvornår viste jeres mænd interesse for at der var en lille bebs inde i maven på hans kæreste ? - og hvad gjorde de til at i kunne mærke han os glædet sig..

Første graviditet var jeg helt alene, så der var ingen interesse.

Så fandt jeg Kenny, Og fra testdag viste han interese, kysse mae, røre mave og snakke med maven. Han har en søn i forvjen, og jeg tror at det at han har prøvet det før gjorde det mere virkeligt helt fra begyndelsen her anden gang.

Nu venter vi os igen, viste også interesse denne gang fra begyndelse men i lidt mindre grad:0)

Men tror at det er meget normalt at de først "fatter" det sådan helt efter NF, især ved 1. graviditet;0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

LouiseNielsen

Andreas var med lige fra den positive graviditetstest og hele graviditeten frem.....

Han gik med det samme på nettet og begyndte at læse om graviditet, og læste hver uge hvad der skete med den lille i maven...

Til sidst i graviditeten kunne jeg da godt syntes det var træls at jeg kunne ligge i en time og glo på min mave fordi han tumlede rundt derinde, at Andreas så mere mere intersseret i det der var i tv.... Men var nok mest mine homoner som gjorde jeg ku blive ked af det, for kan da egentlig godt følge ham at han ikke gider sidde så længe og holde øje med maven....

Anmeld

8. november 2010

Moar2011

quar20 skriver:

Tror det kan være svært at forholde sig til som mand - for han mærker jo ikke hormonerne i kroppen, og blir ikke dårlig osv..!! hvor vi kvinder kan mærke kroppen forandre sig osv..!!

Men ja det er skide dejligt han går så meget op i det, og stadig gør det..!! Selvom han til tider godt kan virke ligeglad så redder han den lige om aftenen inden vi lægger os til at sove - så den hormonelle kvinde her, kan putte trygt

Kæft hvor må det være skøøønt .. - han ved lige hvad han skal gøre for at du er glad

Anmeld

8. november 2010

Moar2011

Ja, det er nok meget normalt at det først er efter NF- scanningen at det går op for de kære mænd..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.