Hvornår ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

Laulund87

Babyklar skriver:

ej hvor fantastisk . går det så ikk os mere op for en selv at der er et lille menneske derinde ? - tænkte faktisk på noget, siden jeg var til første læge besøg den 26oktober og så til nu, har jeg taget et lille kg på, er det meget?

Jo det er helt vildt..Vi så den lille mus der lå og sprællede og det var helt uvirkeligt for jeg kunne jo ikke selv mærke det endnu, jeg så det bare på skærmen

Hmm et kg lyder fint nok..Det er jo meget forskelligt hvor hurtigt/ hvor meget man tager på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Moar2011

Laulund87 skriver:

Jo det er helt vildt..Vi så den lille mus der lå og sprællede og det var helt uvirkeligt for jeg kunne jo ikke selv mærke det endnu, jeg så det bare på skærmen

Hmm et kg lyder fint nok..Det er jo meget forskelligt hvor hurtigt/ hvor meget man tager på

ihh glæder mig helt vildt til den dag

Ja, det selvf rigtig.. men tanken om at jeg blir så stor at mine små ben ikke kan bære mig heh..

Anmeld

8. november 2010

A&F

Min mand har vist interesse siden dag 1, da han fandt ud af det. Han kysser den, aer den og snakker til den, selvom den ikke kan høre. Men det er så søøøødt!!

Anmeld

8. november 2010

Moar2011

A&F skriver:

Min mand har vist interesse siden dag 1, da han fandt ud af det. Han kysser den, aer den og snakker til den, selvom den ikke kan høre. Men det er så søøøødt!!

Ja, det er virkelig sødt.. og sådan var min kæreste også til at starte på, men nu det bare glemt lidt.. :s håber det vender tilbage når vi har været til NF-scanning den 16.

Anmeld

8. november 2010

Laulund87

Babyklar skriver:

ihh glæder mig helt vildt til den dag

Ja, det selvf rigtig.. men tanken om at jeg blir så stor at mine små ben ikke kan bære mig heh..

Det er så stort

Hehe det vigtigste er at baby har det godt, så må man tage kampen med vægten bagefter Jeg havde dog tabt det hele+lidt ekstra en uge efter fødslen

Anmeld

8. november 2010

Moar2011

Laulund87 skriver:

Det er så stort

Hehe det vigtigste er at baby har det godt, så må man tage kampen med vægten bagefter Jeg havde dog tabt det hele+lidt ekstra en uge efter fødslen

wow, så det da gået hurtigt med dig og vægten

Anmeld

8. november 2010

Laulund87

Babyklar skriver:

wow, så det da gået hurtigt med dig og vægten

Ja

Anmeld

8. november 2010

LBK

Her var det ved første scanning, og da han selv fysisk kunne se og mærke den lille sparke gennem maven........

Anmeld

8. november 2010

A&F

Babyklar skriver:

Ja, det er virkelig sødt.. og sådan var min kæreste også til at starte på, men nu det bare glemt lidt.. :s håber det vender tilbage når vi har været til NF-scanning den 16.

Det gør det helt sikkert

Anmeld

8. november 2010

quar20

Babyklar skriver:

okey , det da dejligt at og mega sødt heh Glæææder mig bare til at min kæreste viser mere interesse, han gjorde i starten, med at sige godmorgen og godnat til maven og kysse den, og spørg om det var hans baby der gjorde mor dårlig.. men det har der ikke været noget af længe :s ..

men er jo heller ikke så langt henne..

Tror det kan være svært at forholde sig til som mand - for han mærker jo ikke hormonerne i kroppen, og blir ikke dårlig osv..!! hvor vi kvinder kan mærke kroppen forandre sig osv..!!

Men ja det er skide dejligt han går så meget op i det, og stadig gør det..!! Selvom han til tider godt kan virke ligeglad så redder han den lige om aftenen inden vi lægger os til at sove - så den hormonelle kvinde her, kan putte trygt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.