Hvornår ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.054 visninger
23 svar
0 synes godt om
8. november 2010

Moar2011

Hvornår viste jeres mænd interesse for at der var en lille bebs inde i maven på hans kæreste ? - og hvad gjorde de til at i kunne mærke han os glædet sig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Laulund87

Til NF skanningen gik det vist op for ham og først rigtigt, da han kunne mærke spark når han lagde hånden på maven

Anmeld

8. november 2010

Baby2010/2013

Laulund87 skriver:

Til NF skanningen gik det vist op for ham og først rigtigt, da han kunne mærke spark når han lagde hånden på maven

Det samme her  Det må også være svært at forstå noget, som man ikke kan se eller mærke, så jeg tror det er meget normalt for se fleste mænd?!

Anmeld

8. november 2010

Moar2011

Laulund87 skriver:

Ja, tror også først at det går op for min kæreste der. er det meget man kan se til en NF-Scanning ?

Anmeld

8. november 2010

Laulund87

BabyHope<3 skriver:

Det samme her  Det må også være svært at forstå noget, som man ikke kan se eller mærke, så jeg tror det er meget normalt for se fleste mænd?!

Ja det tror jeg også er helt normalt

Anmeld

8. november 2010

Moar2011

BabyHope<3 skriver:

Ja, det tror jeg også .. og kan da også godt forstå dem .. heh

Anmeld

8. november 2010

quar20

Med Tino gik han og sagde fars blyb efter nf scanningen... Tit ku han ligge og lytte til maven for den der scannede os sagde at hvis man lyttede til maven ville man allerede i uge 11-12 stykker kunne høre en masse bobler lignende lyde derinde og at det åbenbart sku være baby..!! Så det gik han rigtig meget op i..

Da vi så fandt ud af at det var en dreng - Jamen så var han ikke til at skyde igennem..!! Fars dreng, og ihh og åhh..  Om aftenen hold han om mig og lagde sine hænder på maven og mærkede ham rigtig meget.. Det var i uge 16+6 vi fandt ud af det til en kønsscanning...!!

Med lillebror Liam nu her, var han stadig helt vild og mærker tit på maven..!! Han viste dog først sådan rigtig tegn på glædelse efter vi fandt ud af at det også blev en dreng ( uge 16+1 )..!! Og nu.. Ja nogle gange kan jeg faktisk lige lidt irriteret hvis han ikke lige gider mærke når han sparker/ruller - men han mærker stadig hver aften og siger godnat..!!

Anmeld

8. november 2010

Laulund87

Babyklar skriver:

Ja, tror også først at det går op for min kæreste der. er det meget man kan se til en NF-Scanning ?

Ja det er jo der man rigtig kan se et lille menneske med arme, ben og det hele

Anmeld

8. november 2010

Moar2011

quar20 skriver:

Med Tino gik han og sagde fars blyb efter nf scanningen... Tit ku han ligge og lytte til maven for den der scannede os sagde at hvis man lyttede til maven ville man allerede i uge 11-12 stykker kunne høre en masse bobler lignende lyde derinde og at det åbenbart sku være baby..!! Så det gik han rigtig meget op i..

Da vi så fandt ud af at det var en dreng - Jamen så var han ikke til at skyde igennem..!! Fars dreng, og ihh og åhh..  Om aftenen hold han om mig og lagde sine hænder på maven og mærkede ham rigtig meget.. Det var i uge 16+6 vi fandt ud af det til en kønsscanning...!!

Med lillebror Liam nu her, var han stadig helt vild og mærker tit på maven..!! Han viste dog først sådan rigtig tegn på glædelse efter vi fandt ud af at det også blev en dreng ( uge 16+1 )..!! Og nu.. Ja nogle gange kan jeg faktisk lige lidt irriteret hvis han ikke lige gider mærke når han sparker/ruller - men han mærker stadig hver aften og siger godnat..!!

okey , det da dejligt at og mega sødt heh Glæææder mig bare til at min kæreste viser mere interesse, han gjorde i starten, med at sige godmorgen og godnat til maven og kysse den, og spørg om det var hans baby der gjorde mor dårlig.. men det har der ikke været noget af længe :s ..

men er jo heller ikke så langt henne..

Anmeld

8. november 2010

Moar2011

Laulund87 skriver:

Ja det er jo der man rigtig kan se et lille menneske med arme, ben og det hele

ej hvor fantastisk . går det så ikk os mere op for en selv at der er et lille menneske derinde ? - tænkte faktisk på noget, siden jeg var til første læge besøg den 26oktober og så til nu, har jeg taget et lille kg på, er det meget?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.