Alkoholfri fest :) - os der er gravide og ammer og det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Maja84 skriver:

Hehe nej, men ja det er sjovt, at alkohol politikken er som er i DK. Netop det med, at folk synes det er underligt hvis man ikke vil have alkohol til en fest, selv til den 70 års vi var til i weekenden, blev der kun serveret vin i glassene, hvidvinen inden man var sat til bords, og så galt det ellers om at skynde sig hvis man ikke ønskede noget, eller ville have andet end vin

Sådan er det altid syntes jeg... ... og man får altid vin i gaver osv... mmm... Har så meget vin, vi kun meget sjældent drkker. til gengæld er det jo godt i mad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Kløver

Zafir skriver:

Sådan er det altid syntes jeg... ... og man får altid vin i gaver osv... mmm... Har så meget vin, vi kun meget sjældent drkker. til gengæld er det jo godt i mad

hehe ja vi har også haft masser af vin stående, så er begyndt at give det, til dem som vi ved får det drukket. Øl bliver også for gamle hos os

Anmeld

8. november 2010

Moderator

Maja84 skriver:

hehe ja vi har også haft masser af vin stående, så er begyndt at give det, til dem som vi ved får det drukket. Øl bliver også for gamle hos os

HAHA... det gør de også her. Nu køber jeg en 6pack god øl, så min far kan få en til maden, når de er på besøg. Faktisk den eneste som drikker dem

Og hvis vi har øl til overs for andre ting, så ryger de i maden eller i bagværket... Det er super med øl i den slags

Anmeld

8. november 2010

Kløver

Zafir skriver:

HAHA... det gør de også her. Nu køber jeg en 6pack god øl, så min far kan få en til maden, når de er på besøg. Faktisk den eneste som drikker dem

Og hvis vi har øl til overs for andre ting, så ryger de i maden eller i bagværket... Det er super med øl i den slags

ah kunne være jeg skulle bruge øl og vin mere i maden, og også nøjes med at kkøbe øl herhjemme når vi får gæster, istedet for at have stående, fra når vi er i tyskland

Anmeld

8. november 2010

Tulle28

Alkoholfri Weissbier! Erdinger har lavet nogle rigtig gode. Jeg er ellers ikke en øldrikker, men vand blev lidt kedeligt i længden da jeg var gravid, og nu er jeg afhængig. "Rigtig" øl kan jeg ikke lide, bryder mig ikke (længere) om smagen af alkohol.

Man kan få dem i Irma og Superbest - de er ikke helt billige, men pengene værd;-)

Knus Tulle

Anmeld

8. november 2010

Moderator

Maja84 skriver:

ah kunne være jeg skulle bruge øl og vin mere i maden, og også nøjes med at kkøbe øl herhjemme når vi får gæster, istedet for at have stående, fra når vi er i tyskland

Tyskland, er da kun til for at købe dåsecolaer hehe... Ej seriøst. Hvis vi købte øl i rammer, ville de seriøst nå at blive dårlige

Anmeld

8. november 2010

Kløver

Zafir skriver:

Tyskland, er da kun til for at købe dåsecolaer hehe... Ej seriøst. Hvis vi købte øl i rammer, ville de seriøst nå at blive dårlige

hehe ja vi købte øl i tyskland på bud, men bliver jo ikke billigere når vi alligevel ikke drikker dem, men er jo heller ik nemt når der kommer under 10 uventede gæster, om året, og de så brokker sig fordi man ikke kan byde på feks en øl, men synes jo også det er spild, det hele bare skal blive for gammelt, har også næsten 2 kasser sommersby, som også blev for gammelt, fordi det ikke blev drukket, så det køber jeg heller ik igen

Anmeld

8. november 2010

Giraffen

Zafir skriver:

Verdi - er det den fra FAKTA? Og smager den godt???

Til bonusinfo kan man tit på 1,5 liter verdi i føtex til 50,- MUMS 

Anmeld

8. november 2010

ESV

Zafir skriver:

Jeg drikker ikke sønderligt meget alkohol, selv når jeg ikke er gravid eller ammer. Meeeeen... man kan godt få hang til en flaske Asti i ny og næ eller 1-2 glas rødvin Pt dog i meget begrænsede mængder, da Frigg jo ikke skal blive fuld af min mælk... Så fx i weekenden blev det til 2 skåle-sjatter rødvin og 2 tilsvarende sjatter Asti. Det smager jo godt

MEN - når jeg kan komme afsted med det, så får jeg fat i

ALKOHOLFRI CHAMPANGE fra sverige... Det kan desværre ikke fås i DK Men det smager 'rigtigt' og man kan feste med de andre uden at blive stiv, hvilket jeg syntes er helt kanon, selv når jeg ikke er gravid/ammer.

Hvad er jeres bedste alkoholfri fest-drik? - Bliver bare for kedeligt at sidde og spytte i en Cola eller en danskvand i længden...

Jeg er også heeeeelt pjattet med den alkohol frie champagne i sverige (Så ærgeligt den ikke fås i DK) ellers findes der i suberbest 2 alkohol frie hvidvin som jeg normalt blander da den ene er for sød og den anden liiiie en tand for sur..

Anmeld

8. november 2010

Maria-s

Jeg var i Berlin her for nogle uger siden og der fik jeg Mojito's uden alkohol. De var faktisk rigtige gode synes jeg

Men jeg må nu indrømme at jeg glæder mig til jeg kan sidde og pimpe i en god flaske rødvin igen Eller en White Russian.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.