Zafir skriver:
Ai altså - det er jo mega træls... Tænk at de ikke vil servere velkomstdrinks uden alkohol... 
Man bliver også tit betraget som en freak, når man ikke gider at drikke sig stiv... Jeg mener bare: Been there, done that
Ikke mere til den dame 
Ligenu er der jo ingen der kigger skævt til mig, fordi jeg ammer, men når jeg ikke gør, så er man bare stemplet som særling... 
ja det er ærgeligt det skal være sådan, også at man ikke kan tillade sig at sige man ikke har lyst, jeg bruger altid den, at jeg kører bil, så kigger folk ikke skævt, så er der også plads til, hvis manden har lyst til en øl 
Men ja undrede mig også over det med velkomstdrink, det er jo en barnedåb, hvor folk kommer i bil, synes da ikke det ville være underligt at folk kan få en velkomstdrink uden alkohol, og slet ikke da det var en del af prisen, det bliver da kun billigere for dem, de ikke skal have alkohol i. Bad også om at der ikke skulle stå vin på bordene, men at det stod på bordet, med øl og sodavand, så folk selv kunne gå op og hente, det begrænser indtaget lidt, af de våde varer. Det er så specielt tiltænkt et nært familiemedlem som er alkoholiker, har ikke lyst til han drikker sig dårlig, har han gjort så rigeligt, ved andre arrangementer 
Synes sagtens man kan hygge med vin eller øl, uden det behøver tage overhånd
dåben behøver jo ikke ligne buddy holly en lørdag aften 
Anmeld