Hvis der ikk er mere perotime?? hva så...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2010

Kløver

Miia90 skriver:

jeg har lige snakkede min min gyn. og der er ikk mere af det medicen på markede jeg skal bruge. skal ind og scannes på onsdag 8.30. hmm.

hva gør man så? andre der har prøvede det. det bliver mit 3 iui-h forsøg

Mia som går lidt i uvished :/

ja vi prøvede at det var i restordre, hvilket gjorde vi så bare skulle igang senere med behandling, når de var kommet hjem igen, så vi måtte hoppe en cyklus over

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

Miia90

Maja84 skriver:

ja vi prøvede at det var i restordre, hvilket gjorde vi så bare skulle igang senere med behandling, når de var kommet hjem igen, så vi måtte hoppe en cyklus over

okay, jeg skal scannes igen på tirsdag og se og jeg danne æg og hvor langt jeg er fra min ægløsning. vi har prøvede denne gang uden medicen var min krop kan selv. tror jeg næsten oss jeg kan, normalt kan jeg godt mærke når jeg skal have ægløsning 3 gang er lykkes gang. ellers bliver vores næste forsøg IVF

Anmeld

13. november 2010

Kløver

Miia90 skriver:

okay, jeg skal scannes igen på tirsdag og se og jeg danne æg og hvor langt jeg er fra min ægløsning. vi har prøvede denne gang uden medicen var min krop kan selv. tror jeg næsten oss jeg kan, normalt kan jeg godt mærke når jeg skal have ægløsning 3 gang er lykkes gang. ellers bliver vores næste forsøg IVF

ivf er det insimination? kan ik huske det måske du er heldig, vi var jo så heldige at jeg blev gravid, i sidste forsøg inden jeg skulle starte op i behandlingen, så krydser fingre for jer

Anmeld

13. november 2010

Miia90

Maja84 skriver:

ivf er det insimination? kan ik huske det måske du er heldig, vi var jo så heldige at jeg blev gravid, i sidste forsøg inden jeg skulle starte op i behandlingen, så krydser fingre for jer

Uhh, jeg håber oss. nej, det er hvor man for noget medicen så mange danne rigtig mange æg. hvor de så bliver taget ud og lagt sammen med sæden og finder ud af hvor mange der bliver befrugtet, og man ligger dem tilbage i kroppen man aftaler '

er i ellers sunde og raske da i var i behandling ?

Anmeld

13. november 2010

Kløver

Miia90 skriver:

Uhh, jeg håber oss. nej, det er hvor man for noget medicen så mange danne rigtig mange æg. hvor de så bliver taget ud og lagt sammen med sæden og finder ud af hvor mange der bliver befrugtet, og man ligger dem tilbage i kroppen man aftaler '

er i ellers sunde og raske da i var i behandling ?

åh troede det hed iui behandling

Anmeld

13. november 2010

Miia90

Maja84 skriver:

åh troede det hed iui behandling

iui, er det jeg er igang med nu, hvor de spøjter sæden direkte op i livmorden

Anmeld

13. november 2010

Kløver

Miia90 skriver:

iui, er det jeg er igang med nu, hvor de spøjter sæden direkte op i livmorden

ahh så byttede jeg om på insimination og ægopsætningen

Anmeld

13. november 2010

Lisbeth1985

Louisiana28 skriver:

Og skal for resten ikke ha' lagt sæd op, vi skal bare hygge herhjemme. Måske er det derfor jeg ikke får æl sprøjte...?

Det er derfor

Anmeld

13. november 2010

Lambi

Miia90 skriver:

Mange tak jamen min gyn synes vi skulle give det 3 forsøg, da vi er uforklarelig barnløse, begge sunde og raske og sæden er helt i top.

men som sagt kan jo lige så godt være sædcellerne bare ikk kan finde ud af og befrugtet æget. også hjælper iui jo ikk så er det jo også fjollet og blive ved, hvis du forstår ?

og tror desværre ikk man skal tror på 500kr pr forsøg de har vist snakkede helt op til 1800kr

oki på den måde, ja det kan jeg godt forstå, men håber så at det lykkes for jer 3.gang

ja jeg har også hørt forskellige priser, men jeg spurgte min læge i torsdags, og da sagde han at nuværende pris er 481kr, men det betaler sygesikringen, men når de nye love kommer 1.jan, så var det ikke mere end det.. jeg hååber i hvertfald ikke at det bliver 1800, det er dyrt men nu får vi se, vi må bare håbe på det bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.