Hvis der ikk er mere perotime?? hva så...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

Miia90

de giver dig ikk ægløsning. men danner æg, og moder dem rigtig. har du ikk fået ægløsning spøjte med ? den du skal havew 36timer inden der bliver lagt sæd op .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Louisiana

Miia90 skriver:

de giver dig ikk ægløsning. men danner æg, og moder dem rigtig. har du ikk fået ægløsning spøjte med ? den du skal havew 36timer inden der bliver lagt sæd op .

Æh, nej, har ikke fået æl sprøjte med  Det har min gyn slet ikke nævnt noget om jeg skulle ha'. Hun sagde bare, at de piller skulle give mig ægløsning...

Anmeld

9. november 2010

Miia90

hmm jeg har fået ægløsning spøjte med hvergang

Anmeld

9. november 2010

Louisiana

Miia90 skriver:

Og skal for resten ikke ha' lagt sæd op, vi skal bare hygge herhjemme. Måske er det derfor jeg ikke får æl sprøjte...?

Anmeld

9. november 2010

Miia90

det kan godt være

Anmeld

9. november 2010

Ida86

hej hej

jeg ved at man også kan faxe recept på pergotime til retsapoteket i flensburg og de kan vist sende piller fra dag til dag,det er i hvert fald det de siger....

Anmeld

10. november 2010

Miia90

Ida86 skriver:

hej hej

jeg ved at man også kan faxe recept på pergotime til retsapoteket i flensburg og de kan vist sende piller fra dag til dag,det er i hvert fald det de siger....

okay, men vil tro min gyn giver mig noget anet for kan ikk nå og få det da jeg er på 3dagen idag

Anmeld

10. november 2010

Miia90

vi prøver en iui-h uden for former for medicen scannes igen på tirsdag, på 9dagen . en lille update herfra

Anmeld

13. november 2010

Lambi

hejsan...

jeg vil bare lige ønske dig held og lykke med det hele, og håber at det lykkes for jer denne gang

bare et lille spørgsmål, jeg kan læse at i ofte skriver sidste forsøg, altså at 3. forsøg er sidste forsøg, hvorfor det??

Jeg troede før at man kun kunne blive insemineret 3 gange, men den læge jeg blev henvist til, sagde at vi kunne prøve så mange gange vi ville, men at efter 1.jan 2011 skulle vi bare betale en egenbetaling på ca. 500 kr pr. hvert forsøg!

Jeg  for jer

Anmeld

13. november 2010

Miia90

Lambi skriver:

hejsan...

jeg vil bare lige ønske dig held og lykke med det hele, og håber at det lykkes for jer denne gang

bare et lille spørgsmål, jeg kan læse at i ofte skriver sidste forsøg, altså at 3. forsøg er sidste forsøg, hvorfor det??

Jeg troede før at man kun kunne blive insemineret 3 gange, men den læge jeg blev henvist til, sagde at vi kunne prøve så mange gange vi ville, men at efter 1.jan 2011 skulle vi bare betale en egenbetaling på ca. 500 kr pr. hvert forsøg!

Jeg  for jer

Mange tak jamen min gyn synes vi skulle give det 3 forsøg, da vi er uforklarelig barnløse, begge sunde og raske og sæden er helt i top.

men som sagt kan jo lige så godt være sædcellerne bare ikk kan finde ud af og befrugtet æget. også hjælper iui jo ikk så er det jo også fjollet og blive ved, hvis du forstår ?

og tror desværre ikk man skal tror på 500kr pr forsøg de har vist snakkede helt op til 1800kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.