Hvis der ikk er mere perotime?? hva så...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

Miia90

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Nej, injektion - sprøjte

av av, nå så må jeg lærer og stikke mig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Kats

Jeg skal bare lige forstå det rigtigt…
Er du i fertilitetsbehandling hos din almindelige Gynækolog? Og mon ikke du mener Pergotime?!

På fertilitetsklinikkerne, vil man finde et alternativ til Pergotime - og således vil de udskrive en recept på et andet hormonstimulerende præparat, som passer til din situation. Så kan behandlingen fortsætte uden du ”mister en cyklus”.
Held og lykke

Anmeld

8. november 2010

Miia90

18januar/kats skriver:

Jeg skal bare lige forstå det rigtigt…
Er du i fertilitetsbehandling hos din almindelige Gynækolog? Og mon ikke du mener Pergotime?!

På fertilitetsklinikkerne, vil man finde et alternativ til Pergotime - og således vil de udskrive en recept på et andet hormonstimulerende præparat, som passer til din situation. Så kan behandlingen fortsætte uden du ”mister en cyklus”.
Held og lykke

ja er i behandling hos min gyn, jo oss det medicen dy har skrevet jeg mener.... tak

Anmeld

8. november 2010

Kats

Miia90 skriver:

ja er i behandling hos min gyn, jo oss det medicen dy har skrevet jeg mener.... tak

Jeg synes det er lidt sært, at du ikke er blevet informeret i den samtale, du lige har haft med din Gynækolog.
Men så må vi håbe, at du bliver godt informeret, når du skal scannes - og mon ikke du får en ny recept på et lignende produkt, så du kan få dit sidste IUI-H forsøg.
Er sikker på, at det går i orden og krydser fingrer for at denne gang er lykkens gang!!

Anmeld

8. november 2010

Filuka

Jeg ved ikke om det er anderledes hos gyn end på fertilitetsklinik, men jeg landede også i, at Pergotime var i restordre igen. Lægerne faxede en recept og en specialtilladelse til medicinsk institut - så de udleverede et kopipræperat som ikke er i restordre. Clomifen hedder det. Fik da også lidt hjertebanken og prikken bag øjnene da jeg hørte at Pergotime ikke var til at få fat i. Men de er åbenbart så vant til det, at de altid har en plan B.

3. gang er lykkens gang - held og lykke med det

Anmeld

8. november 2010

Miia90

Filuka skriver:

Jeg ved ikke om det er anderledes hos gyn end på fertilitetsklinik, men jeg landede også i, at Pergotime var i restordre igen. Lægerne faxede en recept og en specialtilladelse til medicinsk institut - så de udleverede et kopipræperat som ikke er i restordre. Clomifen hedder det. Fik da også lidt hjertebanken og prikken bag øjnene da jeg hørte at Pergotime ikke var til at få fat i. Men de er åbenbart så vant til det, at de altid har en plan B.

3. gang er lykkens gang - held og lykke med det

Mange tak. håber 3gang er lykkes gang. men synes det er svært og tro på det kan lykkes :/

Anmeld

8. november 2010

Lisbeth1985

Vi løb også ind i problemet med at pergotime var udgået ved vores første IUI-forsøg.. Vi brugte gonal-f i stedet.. Held og lykke med tredje forsøg

Anmeld

8. november 2010

Louisiana

Min gyn sagde også, at det ikke er på markedet i Danmark lige nu, så jeg skal til Tyskland imorgen efter mine. Men jeg bor også ret tæt på grænsen, så det er ikke så langt for mig. Kom din gyn ikke med et forslag??

Anmeld

9. november 2010

Miia90

Louisiana28 skriver:

Min gyn sagde også, at det ikke er på markedet i Danmark lige nu, så jeg skal til Tyskland imorgen efter mine. Men jeg bor også ret tæt på grænsen, så det er ikke så langt for mig. Kom din gyn ikke med et forslag??

blev ikk så meget klogere igår da jeg ringede var ikk lige hende jeg snakkede med. men fik afvide jeg skulle komme op og blive scannet, hvorfor ved jeg ikk. synes det er lidt ulækker når jeg bløder  også måtte vi finde noget andet medicen jeg kunne bruge til den sidste iui forsøg

Anmeld

9. november 2010

Louisiana

Miia90 skriver:

blev ikk så meget klogere igår da jeg ringede var ikk lige hende jeg snakkede med. men fik afvide jeg skulle komme op og blive scannet, hvorfor ved jeg ikk. synes det er lidt ulækker når jeg bløder  også måtte vi finde noget andet medicen jeg kunne bruge til den sidste iui forsøg

Ja, puh, det synes jeg også er lidt ulækkert  Men der må jo være en grund til det, for det er nok heller ikke så lækkert for hende.

Har været i Tyskland efter piller, og fik mens igår, så skal starte imorgen. Håber de virker, og giver mig ægløsning..!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.