Pia. skriver:
Ja du kan tro jeg kommer til at savne dem - Av mit hjerte...
Det bliver så hårdt at skulle sige farvel... De har fyldt meget i mit liv den seneste tid...
Jeg har valgt fra af mange forskellige årsager....
Kunne mærke på folk hvis det bare var en "idé" du ved, folk der bare så mine billeder og skrev en mail til mig efterfølgende eller ringede, med hvor var de søde om de måtte købe en !!!
Folk som har prøvet at "prutte om prisen" med mig ... og som ikke havde pengene lige nu men om de måtte afbetale hver mdr !!!!
Og skrev og spurgte mig om Brugsens foder var godt nok og hvor vigtigt den 2 vaccine var !!!!!
folk som boede i en 1 værelset lejlighed som havde en "kamphund" kan ikke huske racen, men en af de ulovlige !!!!
to familier har været på besøg hos mig hvor konen var bange for hunde og ikke turde gå ind (pga. forældrene) men manden bare ville have en hund.
Den anden familie, ville vide om det var synd den var lukket ude på badeværelset imens den ikke var renlig og kunne finde på at bide i ting (også når de var hjemme)
Ja der har været mange grunde - et par stykker har jeg bare kunne føle det ikke skulle være dem i telefonen.... For mig er det at sælge mine hunde til gode hjem virkelig vigtigt 
Folk har tit sagt til mig -du ender med at sidde med 6 hvalpe Pia, hvis du ikke snart sælger til nogen af alle de mennesker der kontakter dig-... bare ærgeligt, så måtte jeg jo gøre det...
Men det er lykkes mig at finde 6 familier der ser på hundens bedste lige som jeg selv gør...
Knus Pia.