Så lykkes det mig at finde :o) .....(billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

982 visninger
21 svar
0 synes godt om
8. november 2010

Pia.

- ....6 helt igennem fantastiske hjem...

11 familier er der sagt nej, desværre til og 6 familier er der sagt ja til..

Så nu er alle mine hvalpe solgt... Og jeg kunne ikke ønske mig bedre hjem end dem jeg har fundet her... - Jeg kender alle 6 hjem og har mulighed for at følge lidt med fra sidelinjen af - det betyder rigtig meget at kunne se mine små hvalpe vokse op..

På fredag bliver de 4 piger hentet og på søndag bliver de to små drenge hentet

Det bliver så hårdt at skulle sige farvel til dem alle sammen, elsker de små pus så højt, hjalp dem alle til verden og har gået konstant op af dem i 8 uger...

Men jeg vidste jo denne dag ville komme...

Her er lidt nye billeder af de små (ude i den store verden)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Chewy

Nej, nej, nej.... ÅHHHHHH, hvor er de skønne Lige til at spise altså Åh, jeg er den største hundeelsker (har selv en brun labrador tæve) og mit hjerte smelter bare hver gang jeg ser sådan nogle små snutter

Hvor er det dejligt, du har været så kræsen med hjem til dem. Det glæder mig virkelig meget at høre

Anmeld

8. november 2010

Pia.

Chewy skriver:

Nej, nej, nej.... ÅHHHHHH, hvor er de skønne Lige til at spise altså Åh, jeg er den største hundeelsker (har selv en brun labrador tæve) og mit hjerte smelter bare hver gang jeg ser sådan nogle små snutter

Hvor er det dejligt, du har været så kræsen med hjem til dem. Det glæder mig virkelig meget at høre

Tak ja de er skønne... Dem alle 6 ... Har både moren og faren - begge skønne labber...

Ja jeg har været meget sikker fra start af hvem der måtte købe mine hvalpe - og jeg ville være sikker på folk virkelig vidste hvad de gik ind til... Så det blev til et par nej'er (11 stk.) og jeg er også blevet kaldt en mærkelig hunde"handler" fordi folk syntes jeg var underlig ved at vælge dem fra !!!

Du skal næsten lige se farmand her...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. november 2010

Diana...

Åhhh  De er altså bare dejlige. Hold op hvor er de søde. 

Spændende hvad deres mor siger til det, når de skal afsted. 

Hva Pia er det bare lyset der snyder eller er der ikke lidt brunt i den ene af dem eller? Jeg synes der er et brunt skær, men det kan selvfølgelig bare være lyset. 

Åhh ville du ikke bare ønske du kunne beholde dem alle, de er bare så dejlige. 

Knus Diana

Anmeld

8. november 2010

tb

hold op hvor er de altså bare sååååååå søde!!!

Anmeld

8. november 2010

Pia.

Diana... skriver:

Åhhh  Der er altså bare dejlige. Hold op hvor er de søde. 

Spændende hvad deres mor siger til det, når de skal afsted. 

Hva Pia er det bare lyset der snyder eller er der ikke lidt brunt i den ene af dem eller? Jeg synes der er et brunt skær, men det kan selvfølgelig bare være lyset. 

Åhh ville du ikke bare ønske du kunne beholde dem alle, de er bare så dejlige. 

Knus Diana

Tak Jo jeg ville ønske alle 6 kunne blive her - men så mangler jeg vist lidt mere plads hvis det skulle kunne lade sig gøre... Havde jeg haft en stor gård var de blevet her alle 6

Jo det er helt rigtigt set den ene sorte dreng og den ene sorte pige har en brunt skær i deres pels så de bliver brun/sorte... Den sidste sorte pige er så til gengæld kul sort...

Knus Pia.

Anmeld

8. november 2010

Pia.

tb skriver:

hold op hvor er de altså bare sååååååå søde!!!

Tak - Ja de er helt igennem fantastiske...

Anmeld

8. november 2010

Faith

Hvor er de dog skønne!

Godt du har fundet nogle gode hjem. Det betyder meget hvor man sender sine "børn" hen.

Anmeld

8. november 2010

Vidunderligeunger

åh gud endda  hvor er de dejlige... suk... vi vil gerne købe en om 5-6 år

Anmeld

8. november 2010

Chewy

Pia. skriver:

Tak ja de er skønne... Dem alle 6 ... Har både moren og faren - begge skønne labber...

Ja jeg har været meget sikker fra start af hvem der måtte købe mine hvalpe - og jeg ville være sikker på folk virkelig vidste hvad de gik ind til... Så det blev til et par nej'er (11 stk.) og jeg er også blevet kaldt en mærkelig hunde"handler" fordi folk syntes jeg var underlig ved at vælge dem fra !!!

Du skal næsten lige se farmand her...

Nuuuur hvor er han også skøn. Og så ser han ud til at være en god farmand 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.