Så lykkes det mig at finde :o) .....(billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

Pia.

smillaluna skriver:

Hvor er de dog skønne!

Godt du har fundet nogle gode hjem. Det betyder meget hvor man sender sine "børn" hen.

tak - Ja det nemlig rigtig vigtigt hvor man sender sine små pus hen... Og jeg ved nemlig de får det så godt..

Knus Pia og tak...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Pia.

BlyViol skriver:

åh gud endda  hvor er de dejlige... suk... vi vil gerne købe en om 5-6 år

Min tæve er snart 6 år - så om 5-6 år kan jeg desværre ikke levere en hvalp til dig .... Men det er der heldigvis mange andre der kan

Og tak... Knus Pia.

Anmeld

8. november 2010

A.

dejligt at alle har fået god hjem..du kommer bare til at savne dem hehe

hvad har gjort til  du har sagt nej til 11 familier er spænd på at høre

Anmeld

8. november 2010

Vidunderligeunger

Pia. skriver:

Min tæve er snart 6 år - så om 5-6 år kan jeg desværre ikke levere en hvalp til dig .... Men det er der heldigvis mange andre der kan

Og tak... Knus Pia.

ihh :/ Men ja, det er der heldigvis menge andre der kan...

Kan godt lidt du går op i hvem der skal adoptere dine hvalpe, det er bestemt ikke alle der gør det. hvad koster en hhv. han og hun hos dig?

Anmeld

8. november 2010

Pia.

Chewy skriver:

Nuuuur hvor er han også skøn. Og så ser han ud til at være en god farmand 

Ja han er helt fantastisk smuk og så er han den dejligste hund i verden... Og en rigtig god far

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. november 2010

Pia.

BlyViol skriver:

ihh :/ Men ja, det er der heldigvis menge andre der kan...

Kan godt lidt du går op i hvem der skal adoptere dine hvalpe, det er bestemt ikke alle der gør det. hvad koster en hhv. han og hun hos dig?

Ja jeg har valgt at gå meget op I at vælge ny familie til hvalpene - syntes det er så vigtigt at de kommer de rigtige steder hen og det er noget folk virkelig har overvejet inden de køber en hvalp og ved hvad de går ind til...

Jeg har ikke skulle tjene det vilde på mine hvalpe... Men de er solgt til 3000 kr stykket og det er med ormekur x 3 - første vaccine, sundhedsbog/tjek hos dyrægen, chip + registrering i dansk hunde register og så følger der en dvd med her fra til alle hvalpene med deres første 8 uger hos mig plus de alle får et Ticket to heaven tæppe hvor deres navn og fødselsdato er broderet i

.... Jeg har fodret hvalpene med det helt rigtige foder og valgt at forkæle dem fra dag 1 af... så hvis man trækker dyrlægen fra til hvalpene og til tæven, det tilbehør de får med plus Royal Cannin foder, torskerogn, A38, fødekasse, tæpper, bamser m.m så er der ikke meget tilbage til mig selv... men det var heller ikke min plan...

Knus Pia.

Anmeld

8. november 2010

Vidunderligeunger

Pia. skriver:

Ja jeg har valgt at gå meget op I at vælge ny familie til hvalpene - syntes det er så vigtigt at de kommer de rigtige steder hen og det er noget folk virkelig har overvejet inden de køber en hvalp og ved hvad de går ind til...

Jeg har ikke skulle tjene det vilde på mine hvalpe... Men de er solgt til 3000 kr stykket og det er med ormekur x 3 - første vaccine, sundhedsbog/tjek hos dyrægen, chip + registrering i dansk hunde register og så følger der en dvd med her fra til alle hvalpene med deres første 8 uger hos mig plus de alle får et Ticket to heaven tæppe hvor deres navn og fødselsdato er broderet i

.... Jeg har fodret hvalpene med det helt rigtige foder og valgt at forkæle dem fra dag 1 af... så hvis man trækker dyrlægen fra til hvalpene og til tæven, det tilbehør de får med plus Royal Cannin foder, torskerogn, A38, fødekasse, tæpper, bamser m.m så er der ikke meget tilbage til mig selv... men det var heller ikke min plan...

Knus Pia.

det er da flot!! og en overkommelig pris. Vil du ikke ha en anden tæve når hende du har nu, ikke kan få flere hvalpe? Eller er det slut med hundealv så. 

Det er virkelig dejligt at høre nogen passer så godt på deres hunde! vi har været ude og KIGGE på hunde mange gange, og hvor jeg jeg ofte gået derfra med knust hjerte, fordi de bare ikke har det godt nok! :/

Anmeld

8. november 2010

Pia.

A. skriver:

dejligt at alle har fået god hjem..du kommer bare til at savne dem hehe

hvad har gjort til  du har sagt nej til 11 familier er spænd på at høre

Ja du kan tro jeg kommer til at savne dem - Av mit hjerte... Det bliver så hårdt at skulle sige farvel... De har fyldt meget i mit liv den seneste tid...

Jeg har valgt fra af mange forskellige årsager....

Kunne mærke på folk hvis det bare var en "idé" du ved, folk der bare så mine billeder og skrev en mail til mig efterfølgende eller ringede, med hvor var de søde om de måtte købe en !!!

Folk som har prøvet at "prutte om prisen" med mig ... og som ikke havde pengene lige nu men om de måtte afbetale hver mdr !!!!
Og skrev og spurgte mig om Brugsens foder var godt nok og hvor vigtigt den 2 vaccine var !!!!!

folk som boede i en 1 værelset lejlighed som havde en "kamphund" kan ikke huske racen, men en af de ulovlige !!!!

to familier har været på besøg hos mig hvor konen var bange for hunde og ikke turde gå ind (pga. forældrene) men manden bare ville have en hund.

Den anden familie, ville vide om det var synd den var lukket ude på badeværelset imens den ikke var renlig og kunne finde på at bide i ting (også når de var hjemme)

Ja der har været mange grunde - et par stykker har jeg bare kunne føle det ikke skulle være dem i telefonen.... For mig er det at sælge mine hunde til gode hjem virkelig vigtigt 

Folk har tit sagt til mig -du ender med at sidde med 6 hvalpe Pia, hvis du ikke snart sælger til nogen af alle de mennesker der kontakter dig-... bare ærgeligt, så måtte jeg jo gøre det...

Men det er lykkes mig at finde 6 familier der ser på hundens bedste lige som jeg selv gør...

Knus Pia.

Anmeld

8. november 2010

Pia.

BlyViol skriver:

det er da flot!! og en overkommelig pris. Vil du ikke ha en anden tæve når hende du har nu, ikke kan få flere hvalpe? Eller er det slut med hundealv så. 

Det er virkelig dejligt at høre nogen passer så godt på deres hunde! vi har været ude og KIGGE på hunde mange gange, og hvor jeg jeg ofte gået derfra med knust hjerte, fordi de bare ikke har det godt nok! :/

Jo jeg skal helt sikker have en ny tæve når den gamle ikke er her mere...

Ja der er mange hvalpe rundt i verden som har det skidt og mange avlere der bare sælger for at sælge - frygteligt... En grim penge maskine !!!

...

Tak for de søde ord...

Anmeld

8. november 2010

TbCp

Ajj de er simpelthen så fantastiske!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.