Nogen der vil hjælpe disse hvalpe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

Loa

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja vi har også fundet et midlertidigt opholdsted til de små

Jylland her kommer vi. Sikken skøn dag

i er altså for seje

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Trine89

Karo skriver:

Chatarina som bor i nordsjælland skulle vist være interesert i en

hun er interesseret i den sorte (eller helst den sorte) 

men ved også at der er en mere,. men mon ikke vil nok skal finde ud af det alt sammen.. 

nu ved vi hvert fald at de ikke vil blive aflivet

Anmeld

8. november 2010

Karo

Alexis og jeg kører i dag fra nordsjælland/kbh til jylland og henter de 3 hvalpe! Hvis nogen er interesserede i nogen af hvalpene, så skriv endelig til mig! de fortjener gode hjem!

Anmeld

8. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Loa skriver:

i er altså for seje

Anmeld

8. november 2010

hen86

hej.. min mor er muligvis intrasseret. hvem er vedkommende med hundene og hvordan kommer vi i kontakt?

og hvor sys jeg altså det er sødt af dig at poste det hedrinde så flere kan se det

Anmeld

8. november 2010

Barbamama

Hold da op hvor er det stort gjort at I har hentet hundene!!!!! Jeg kunne slet ikke have at de skulle aflives!!! Jeg ville skide gerne have en hund selv men efter jeg har fået astma (som voksen) har jeg sgu også fået allergi for hunde 

Men SÅ sejt at I har reddet alle hundene!!!!

Anmeld

8. november 2010

ChatH

jeg har skrevet til caroline

Anmeld

8. november 2010

Laulund87

Der har været en del forvirring omkring hundene, men Caroline86 henter ikke nogle af hundene alligevel.

Jeg henter en hund her kl 14 og så er der én hund tilbage..Den er muligvis afsat til en jæger

Det var slet ikke meningen vi skulle have en hund mere, men sådan bliver det åbenbart

Jubii jeg glæder mig

Anmeld

8. november 2010

Trine89

Hehe.. Det er så heller ikke jæger det ville have den sorte.. han meldte også lige pludselig fra men der er en her inde fra som hedder ACE (eller noget i den stil) som skulle være rigtig interesseret i den hun skulle bare finde ud af noget afhentning på den da hun hverken har bil eller kører kort. men hun bor i midtjylland så der skulle vel være en mulighed for det

Anmeld

8. november 2010

ChatH

Trine89 skriver:

Hehe.. Det er så heller ikke jæger det ville have den sorte.. han meldte også lige pludselig fra men der er en her inde fra som hedder ACE (eller noget i den stil) som skulle være rigtig interesseret i den hun skulle bare finde ud af noget afhentning på den da hun hverken har bil eller kører kort. men hun bor i midtjylland så der skulle vel være en mulighed for det

ØVVV hvorfor bor man ikke derovre???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.