Nogen der vil hjælpe disse hvalpe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

ChatH

Trine89 skriver:

åårh det var ellers synd.. 

ja men bor på sjælland og der er meget langt med en bebs på 10 uger bare der dog var nogen derovre der skulle mod sjælland

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

ChatH

hvis nogen i jylland skal mod sjælland vil jeg gerne aftage en af hundene gerne den sorte. så bare giv mig besked

Anmeld

8. november 2010

Trine89

Chatarina skriver:

hvis nogen i jylland skal mod sjælland vil jeg gerne aftage en af hundene gerne den sorte. så bare giv mig besked

Kender en som måske kører til jylland og henter dem (hun bor selv på sjælland) når jeg ved om hun kører der over skal jeg da nok lige give dig besked., 

Anmeld

8. november 2010

ChatH

Trine89 skriver:

Kender en som måske kører til jylland og henter dem (hun bor selv på sjælland) når jeg ved om hun kører der over skal jeg da nok lige give dig besked., 

ja gør endelig det

Anmeld

8. november 2010

BinaMor

Trine89 skriver:

er de ikke afsat?

Anmeld

8. november 2010

Ace

Hey.. Er der et nummer jeg kan ringe til om ahentning ? Hvis de ikke er afsat vil jeg meget gerne have en ? Mvh

Anmeld

8. november 2010

Vidunderligeunger

hvis der er nogen som ikke selv kan hente (i jylland og på fyn) så henter jeg gerne og kører ud med en.. Kan desværre ikke selv tage en, da vi bor i lejlighed hvor man ikke må have hund - men vil gerne hjælpe på en anden måde

Anmeld

8. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Alexis og jeg kører i dag fra nordsjælland/kbh til jylland og henter de 3 hvalpe! Hvis nogen er interesserede i nogen af hvalpene, så skriv endelig til mig! de fortjener gode hjem!

Anmeld

8. november 2010

Trine89

BinaMor skriver:

er de ikke afsat?

Der er en der har meldt sig på den sorte.. men de to ander skulle vist værer der endnu.. 

Kan sende dig en PB med et numme på hende som har hundene.. 

Anmeld

8. november 2010

Trine89

BlyViol skriver:

hvis der er nogen som ikke selv kan hente (i jylland og på fyn) så henter jeg gerne og kører ud med en.. Kan desværre ikke selv tage en, da vi bor i lejlighed hvor man ikke må have hund - men vil gerne hjælpe på en anden måde

Hvor er det rigtig Flot af dig.  

Så håber jeg da at de små hunde kan få sig et godt hjem.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.