Nogen der vil hjælpe disse hvalpe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg vil gerne hjælpe til også   Vi kan godt liiiige have en ekstra hund hvis det er

vi flytter op i sommerhuset med vapserne, Sheena og B (ved ikke om det er ok at skrive hele navnet, så jeg lader være) og så æder vi sushi og hygger os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Trine89 skriver:

hvor er det smukt.. 

sender dig en lige en PB med info på hende som har hundene..

TAK. Håber du kan skrive til mig. Kan ikke huske om alle kan sende beskeder til mig, men ellers får jeg bare oplysningerne igennem Caroline86

Anmeld

7. november 2010

Caroline86 skriver:

vi flytter op i sommerhuset med vapserne, Sheena og B (ved ikke om det er ok at skrive hele navnet, så jeg lader være) og så æder vi sushi og hygger os

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH Fandme så!

Anmeld

7. november 2010

Trine89

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

TAK. Håber du kan skrive til mig. Kan ikke huske om alle kan sende beskeder til mig, men ellers får jeg bare oplysningerne igennem Caroline86

Har du fået den ?? 

ellers jah så får dem gennem Caroline..

Anmeld

7. november 2010

Trine89 skriver:

Har du fået den ?? 

ellers jah så får dem gennem Caroline..

Ja fik dem! TAK

Anmeld

8. november 2010

Trine89

Vil lige prøve om vi kan nå det jer på falde rebet.. 

Hundene vil blive aflivet i dag kl 16 hvis der  ikke er nogen som vil tage dem. 

Jeg har snakket med hende Dorthe. hundene har fået ormekur, hun er lidt usikker på om de er blevet vaccineret, og der er ikke lavet hoftescanning endnu, det er vist noget med at de ikke er fuld udvokset endnu. (den del har jeg ikke forstand på. 

Hundene har det rigtig godt. de er til at starte med blevet passet og vasket osv hos en dyrlæge men hende Dorthe har forsøgt at afsætte dem fordi hun heller ikke kunne bærer at de skulle aflives men det er ikke lykkedes endnu så hvis der ikke sker noget nyt i sagen, vil de blive aflivet Kl 16.. 

Anmeld

8. november 2010

ChatH

Trine89 skriver:

Vil lige prøve om vi kan nå det jer på falde rebet.. 

Hundene vil blive aflivet i dag kl 16 hvis der  ikke er nogen som vil tage dem. 

Jeg har snakket med hende Dorthe. hundene har fået ormekur, hun er lidt usikker på om de er blevet vaccineret, og der er ikke lavet hoftescanning endnu, det er vist noget med at de ikke er fuld udvokset endnu. (den del har jeg ikke forstand på. 

Hundene har det rigtig godt. de er til at starte med blevet passet og vasket osv hos en dyrlæge men hende Dorthe har forsøgt at afsætte dem fordi hun heller ikke kunne bærer at de skulle aflives men det er ikke lykkedes endnu så hvis der ikke sker noget nyt i sagen, vil de blive aflivet Kl 16.. 

Er de væk og hvor befinder de sig

Anmeld

8. november 2010

Trine89

Chatarina skriver:

Er de væk og hvor befinder de sig

De er ikke væk endnu.. der befinder sig i Kolind (nær grenå)

Anmeld

8. november 2010

ChatH

Trine89 skriver:

De er ikke væk endnu.. der befinder sig i Kolind (nær grenå)

åhh det var langt væk, der kan jeg ikke lige køre op og hente en, ellers ville jeg sørme gerne(hvis mnaden er med på den også)

Anmeld

8. november 2010

Trine89

Chatarina skriver:

åhh det var langt væk, der kan jeg ikke lige køre op og hente en, ellers ville jeg sørme gerne(hvis mnaden er med på den også)

åårh det var ellers synd.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.