Kæreste og 1. lægebesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

<3

DK skriver:

Min kæreste var heller ikke med til 1. lægebesøg! Altså der sker intet som er af relevans for kæresten, udover at han muligvis kan føle sig lidt utilpas/tilovers ved at sidde og kigge på at du får et undervognstjek af lægen!

hæhæ min kæreste sad og læste meget koncentreret i den libero-bog man får udleveret.

Men han var nu med til det hele. Det syntes vi var bedst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Omerovic

louisevl skriver:

Hej

Hvad gjorde I? Tog i selv afsted eller havde i kæresten med?

Min mand har været med til alle besøgende, hos lægen, jdm, og scanninger

Anmeld

8. november 2010

C-Posey

SanneBoe skriver:

Jeg tog selv afsted, jeg syntes det var spild af tid at han skulle tage fri fra arbejde "bare for det" - han har været med til alle scanningerne som det eneste -- jordermoderbesøgene så/ser jeg absolut heller ingen grund til at han skal tage fri for at komme med til..

Det samme gør vi  Min kæreste ville ikke få noget ud af at komme med til læge eller jordemoder.

Anmeld

8. november 2010

Ønskebaby25

Hej!

Min kæreste var med til 1. lægebesøg og vi har planer om at han skal med til alt. Jeg syntes det er vildt dejligt at han tager med, da vi jo er to om det og alt er så spændene og nyt for os.

Han selv siger, at selvfølgelig vil han med, han sys jo også det er spændene at følge med i det hele. Og ligesom jeg har spørgsmål omkring min graviditet, så har han også. 

Han fik også ros fra lægen. Hun syntes det var dejligt at se, at den bedre halvdel også kom med. Hun oplevede ofte at pigerne sad alene til de forskellige besøg. For os er det bare en selvfølge. 

Det er så også første gang jeg er gravid. Og vi syntes det er vild spændene det hele!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.