Kæreste og 1. lægebesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.420 visninger
23 svar
0 synes godt om
7. november 2010

louisevl

Hej

Hvad gjorde I? Tog i selv afsted eller havde i kæresten med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

Hvem?

louisevl skriver:

Hej

Hvad gjorde I? Tog i selv afsted eller havde i kæresten med?

Jeg tog selv afsted, jeg syntes det var spild af tid at han skulle tage fri fra arbejde "bare for det" - han har været med til alle scanningerne som det eneste -- jordermoderbesøgene så/ser jeg absolut heller ingen grund til at han skal tage fri for at komme med til..

Anmeld

7. november 2010

Happiness

Jeg var første gang ved sygeplejsken. Der fik jeg bare taget blodprøver, urinprøve og blev målt og vejet. Skal til første lægebesøg på fredag, hvor jeg skal have lavet vandrejournal.

Min kæreste var ikke med til sygeplejsken, og han skal heller ikke med til 1. lægebesøg. Han skal først med til 1. jordmoderbesøg, og så til samtlige af scanningerne.

Anmeld

7. november 2010

Triile

Jeg skal afsted den 25 november og jeg tager min kæreste med, fordi han har fri den dag ellers ville jeg bare have gjort det selv.

Anmeld

7. november 2010

1977

Profilbillede for 1977
SanneBoe skriver:

Jeg tog selv afsted, jeg syntes det var spild af tid at han skulle tage fri fra arbejde "bare for det" - han har været med til alle scanningerne som det eneste -- jordermoderbesøgene så/ser jeg absolut heller ingen grund til at han skal tage fri for at komme med til..

Sådan havde jeg det også Sys ikke der er grund til at  manden skal med til læge og jm

Anmeld

7. november 2010

CiSo

jeg tog selv afsted! Vi var ikke sammen på det tidspunkt, og hvis vi var tror jeg alligevel ikke jeg havde taget ham med!

Anmeld

7. november 2010

Mathilde

Min kæreste var med ved første lægebesøg og til scanningerne, men de efterfølgende lægebesøg, samt besøg hos JM var han ikke med til..

Han var dog med hos JM da vi skulle snakke om fødslen

Anmeld

7. november 2010

klmf

Jeg tog selv til læge og jm, og så var han med til skanninger. Jeg ser det som kontroller og ikke som noget jeg har brug for at have ham med til overhovedet. Vi gik til fødselsforberedelse med JM, der var han også med. Men synes man skal gøre som man føler mest for, det får man mest ud af

Anmeld

7. november 2010

Nadia&Daniel

Jeg tog selv til lægen - synes ikke der var grund til at han tog fri til dem, pga de tog ofte under 15 min. - plus vil hellere have han tog fri til scanningerne og Jordemoderbesøg - for der var der vigtige info. til ham også..

Anmeld

7. november 2010

louisevl

Tak for alle svarene

Tror også jeg tager alene til lægebesøgene...Kan fornemme at der ikke er behov for mændene tager med...Vigtigst af alt er han bare tager med til scanninger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.