Kæreste og 1. lægebesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2010

Maja_4000

SanneBoe skriver:

Jeg tog selv afsted, jeg syntes det var spild af tid at han skulle tage fri fra arbejde "bare for det" - han har været med til alle scanningerne som det eneste -- jordermoderbesøgene så/ser jeg absolut heller ingen grund til at han skal tage fri for at komme med til..

Præcis det samme hos os (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Silas&Mille

Her har kæresten været med til alt, undtagen de to glykosebelastninger jeg har været til. Han har selv valgt at han vil med til så meget som muligt så det får han da lov til 

Anmeld

8. november 2010

sarahb

louisevl skriver:

Hej

Hvad gjorde I? Tog i selv afsted eller havde i kæresten med?

tog også selv afsted syntes ikke han skulle bruge sin afspasdsering på lægebesøg. så hellere til scanningerne og de Jm besøg han vil med til eller kan få fri til.

Anmeld

8. november 2010

DK

Min kæreste var heller ikke med til 1. lægebesøg! Altså der sker intet som er af relevans for kæresten, udover at han muligvis kan føle sig lidt utilpas/tilovers ved at sidde og kigge på at du får et undervognstjek af lægen!

Anmeld

8. november 2010

Snuske1985

Her var kæresten med til 1. lægebesøg, fordi han selv ønskede det. Resten af lægebesøgene har jeg selv klaret. Han ønsker også at være med til så meget som mulig, såsom scanninger og jordmoder.

Anmeld

8. november 2010

spj

Min mand var med til alt. Både da jeg var nede og få tage blodprøver og første lægebesøg. Han ville gerne selv med, så det skulle han have lov til. Han var end da også så sød at tage med til glykosebelastning. Han var også med til alle jordemoderbesøgende.

Anmeld

8. november 2010

fif

louisevl skriver:

Hej

Hej du .. Stort tillykke !!!

Min kæreste var med mig, og det har han været ligesiden, lige meget hvad Vi sku til... Jeg synes det er rart, at han er med, også da han selv har været med til det kan man sige..  

Hilsen Fie 37+1

Anmeld

8. november 2010

A&F

Min mand vil også tage med når vi skal til disse undersøgelser. Det er jo kun dejligt

Anmeld

8. november 2010

saxa

Ved første graviditet var min mand med til 1.lægebesøg - næsten alle jdm.konsultationerne og alle scanningerne. Han arbejde om natten - og så var det nemmere for ham at komme med, end hvis han skulle tage fri..

Anden gang var han kun med til alle scanningerne og samtalerne med fødselslægerne.

Og stort tillykke med spiren

Anmeld

8. november 2010

Valle81

louisevl skriver:

Hej

Alene afsted, og pga mandens arbejde var jeg også alene afsted til scanningerne da jeg ventede Anton, men denne gang er arbejde anderledes og her er han med til scanninger:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.