Byld ? Mærkelig hormoner ? AV !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

CamiRon

Anonym skriver:

Håber jeg kan få sovet, for gå normalet kan jeg da overhovedet ikke .

Har prøvet at google det lidt på nettet nu hvor jeg er gravid men ikke det store info

Det må da klart (efter min overbevisning) være bedre at gå til lægen NU og få taget den i opløbet end at vente og prøve alle mulige ting der måske ikke virker, så du ENDER hos lægen alligevel, bare med en meget værre byld.

Kan ikke helt forstå logikken i det??

Afsted med dig! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Schelderup

Anonym skriver:

Hej

ja ved ikke lige hvordan jeg skal forklar mig bedst, men jeg har fået en byld lige ved trussekanten, hvilket gør rigtig AV når jeg går. Den er rigtig spændstig og på str med en 2krone.

Hvad stiller man op med sådan en.
Har her til aften prøvet at smøre kampfer dråber på.

hjæææælp !

Tag til lægen og få kigget på den! Jeg har selv haft en her i sommers. Først prak lægen hul på den, og der kom en hel masse betændelse ud. Men efter nogle ugers tid var der kommet en ny indkapsling lidt dybere under huden. Så jeg fik en henvisning til en speciallæge (kirurg), som lagde en lokalbedøvelse og fjernede bylden. Det tog max 5 minutter! Det værste var at få stingene fjernet 10 dage senere Men ellers mærkede jeg ingenting!

Anmeld

8. november 2010

Schelderup

Glemte lige at skrive, at speciallægen sagde, at det er meget vigtigt at få sådanne bylder fjernet, da betændelsestilstanden let kan smitte de omkringliggende hårsække og i værste fald gå i blodet!

Anmeld

8. november 2010

Anonym trådstarter

Efter tur ved lægen, står opskriften på fucidin creme (pencilin creme) til imorgen i håb om bedring ( hope hope hope) , eller skal den væk med kniven. PIV!

Anmeld

8. november 2010

ESV

Anonym skriver:

Måske jeg bare skulle starte med det fra apoteket ?
Regner ikke med at man skal have det på recept , hvad er prisen ?
Og hvor ofte skal man smøre det og sådan ?
Hvor store er dem du får og kommer de også dernede ?
Og og og og, er det pga graviditetn ?

Tror vist det var alle de spørgsmål jeg havde på stående fod hihi

Koster (vist nok) lige omkring 80 kr. og nej det er ikke på recept.

Det er en sæbe du kan vaske med ved behov, prøv evt at vaske et par gange om dagen til at starte med.

det er meget forskelligt hvor store mine bliver, men på str. med en 2 krone er ikke helt unormalt.

Min gamle læge fortalte mig engang at det kunne være mine kirtler der ikke er store nok til at komme af med affaldsstoffer og de derfor hober sig op, jeg har også tendens til dem under specielt højre arm.. Men at det i sidste ende kunne kræve et mindre kirugisk indgreb at forstørre de porer og derefter hold jeg op med at gå til lægen med de( syntes ikke lige de skal skære i mig der!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.