Byld ? Mærkelig hormoner ? AV !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2010

mariamiss6

Anonym skriver:

Jeg vil helst ikke komme i nærheden af kniven, og det med at trykke den ud . Bare jeg rør forsigtigt ved den , kan jeg mærke det tydeligt , synes også den er blevet lidt større fra igår til idag, lidt mere aflang i det, hvis man kan sige det sådan.

Men tænker også at det er evl begrænset for hvor meget der kan gøres når jeg er gravid

Op til lægen og bed om en penicillin/anitibiotika kur... Lige pludselig er det en regulær byld, og så skal den skæres op og udhules og renses igennem.... Ikke sjovt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej

ja ved ikke lige hvordan jeg skal forklar mig bedst, men jeg har fået en byld lige ved trussekanten, hvilket gør rigtig AV når jeg går. Den er rigtig spændstig og på str med en 2krone.

Hvad stiller man op med sådan en.
Har her til aften prøvet at smøre kampfer dråber på.

hjæææælp !

Avav,,ja den har jeg også prøvet et par gange....det gør nas.
Ned til lægen og med et lille snit bliver der prikket hul på den, og så er den potte ude.
Lad være med at rode med det selv..det kan nemlig gøre det meget værre.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. november 2010

mariamiss6

SussieThyssen skriver:

Lad være med at rode med det selv..det kan nemlig gøre det meget værre.

Kærligst
Sussie

Enig.... jeg er bare så skide stædig

Anmeld

8. november 2010

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Op til lægen og bed om en penicillin/anitibiotika kur... Lige pludselig er det en regulær byld, og så skal den skæres op og udhules og renses igennem.... Ikke sjovt....

oh nej !!

den er blevet større, måske det er sådan noget lymfe noget ??

mere sådan klumpet i det end en byld str.

Anmeld

8. november 2010

mariamiss6

Anonym skriver:

oh nej !!

den er blevet større, måske det er sådan noget lymfe noget ??

mere sådan klumpet i det end en byld str.

det kan sagtens være både en stoppet hårsæk og en stoppet lymfekirtel.... Der var ingen der sagde knude eller jeg gjorde i hvert fald ikke (i så fald var det en tastefejl)

men ja smut du bare op til lægen og få noget penicilllin/antibiotika med den fart den har på kan du ellers have glæde af den længe...

jeg oplevede at det også hjalp lidt at massere på den, altså tage fat om den og nuldre den lidt groft... Ved ikke om det faktisk hjælper, men det bildte jeg mig selv ind

I hvert fald ring til lægen som minimum du bliver glad for det når du ser at det virker

Anmeld

8. november 2010

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

det kan sagtens være både en stoppet hårsæk og en stoppet lymfekirtel.... Der var ingen der sagde knude eller jeg gjorde i hvert fald ikke (i så fald var det en tastefejl)

men ja smut du bare op til lægen og få noget penicilllin/antibiotika med den fart den har på kan du ellers have glæde af den længe...

jeg oplevede at det også hjalp lidt at massere på den, altså tage fat om den og nuldre den lidt groft... Ved ikke om det faktisk hjælper, men det bildte jeg mig selv ind

I hvert fald ring til lægen som minimum du bliver glad for det når du ser at det virker

Håber jeg kan få sovet, for gå normalet kan jeg da overhovedet ikke .

Har prøvet at google det lidt på nettet nu hvor jeg er gravid men ikke det store info

Anmeld

8. november 2010

<3

Anonym skriver:

lymfekirtler ?? sidder de ikke kun under ens arme ?

blodforgiftning lyder halv farligt da

Lymfekirtler sidder overalt i kroppen... Og blodforgiftning er farligt og sker gerne ved ubehandlede betændelsestilstande.

Anmeld

8. november 2010

<3

Hvis den er aflang kan det også være en fedtknude, som igen skal fjernes af lægen så gå til lægen.

Anmeld

8. november 2010

mortilnoahogmelina

Jeg ville helt sikkert gå til læge . 

Da en byld kan udvikle sig til steflikokker (staves) - som kan være rigtig farlige . 

Jeg ville personligt ikk prøve at ekspermentere med noget selv , før lægen havde set på den . - Måske det os hænger sammen med jeg faktisk har set en som der gik steflikokker i , og det er ikk et kønt syn , eller en rar oplevelse at skulle have fjernet .

Men god bedring . 

Anmeld

8. november 2010

_-Kathrine-_

Sådan en har jeg næsten også lige haft samme sted... jeg smurte med fucidin creme, som er en slags antibiotika i creme form og det hjalp i løbet af få dage... (det skal man dog ha på recept) Men synes du skal ringe til lægen :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.