Byld ? Mærkelig hormoner ? AV !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.267 visninger
24 svar
0 synes godt om
7. november 2010

Anonym trådstarter

Hej

ja ved ikke lige hvordan jeg skal forklar mig bedst, men jeg har fået en byld lige ved trussekanten, hvilket gør rigtig AV når jeg går. Den er rigtig spændstig og på str med en 2krone.

Hvad stiller man op med sådan en.
Har her til aften prøvet at smøre kampfer dråber på.

hjæææælp !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

<3

Går til lægen da det i værste fald kan være lymfekirtler eller give blodforgiftning...

God bedring!

Anmeld

7. november 2010

ESV

Gå på apoteket og køb Medi scrub. Det virker rigtig godt. Jeg får dem også og av av av de gør ondt. Medi scrub udtører. Så husk evt at vaske efter med intim sæbe...

Anmeld

7. november 2010

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Gå på apoteket og køb Medi scrub. Det virker rigtig godt. Jeg får dem også og av av av de gør ondt. Medi scrub udtører. Så husk evt at vaske efter med intim sæbe...

Måske jeg bare skulle starte med det fra apoteket ?
Regner ikke med at man skal have det på recept , hvad er prisen ?
Og hvor ofte skal man smøre det og sådan ?
Hvor store er dem du får og kommer de også dernede ?
Og og og og, er det pga graviditetn ?

Tror vist det var alle de spørgsmål jeg havde på stående fod hihi

Anmeld

7. november 2010

Anonym trådstarter

Kirle skriver:

Går til lægen da det i værste fald kan være lymfekirtler eller give blodforgiftning...

God bedring!

lymfekirtler ?? sidder de ikke kun under ens arme ?

blodforgiftning lyder halv farligt da

Anmeld

7. november 2010

forår

Anonym skriver:

Hej

ja ved ikke lige hvordan jeg skal forklar mig bedst, men jeg har fået en byld lige ved trussekanten, hvilket gør rigtig AV når jeg går. Den er rigtig spændstig og på str med en 2krone.

Hvad stiller man op med sådan en.
Har her til aften prøvet at smøre kampfer dråber på.

hjæææælp !

Jeg vil gerne fortælle dig noget om det, men det er lidt for privat for mig, så hvis du vil vide mere så skriv et brev til mig.

Anmeld

7. november 2010

mariamiss6

Anonym skriver:

lymfekirtler ?? sidder de ikke kun under ens arme ?

blodforgiftning lyder halv farligt da

Du har lymfekirtler i hele kroppen.... Lymfekirtlerne er på sin vis dit immunforsvar... Det er dem der arbejder, hvis du får en virus eller infektion af en art... Men de kan godt risikerer at blive hårde og fyldte med skidt og snavs, som for eksempel en hårsæk...

Du har også lymfekirtler i nakken og på halsen for eksempel. Mine sønner har begge nogle kirtler som ofte er hævede. Lægen forklarede mig, at det var fordi der måske var en virus i kroppen, forkølelse for eksempel, og så var det de her kirtler der reagerede først, og de hævede op.... MEN det har altså intet med en knude eller byld at gøre så...

Hårsække (som jo er rimeligt sandsynligt er problemet her) kan jo ske at stoppe til, og så udvikler de sig til en byld....

Jeg har også haft det i ny og næ, men jeghar været stædig, og hvis de sidder yderligt nok, så plejer jeg at at behandle dem som bumser :S

Har dog en gang haft en der lå så dybt, at man ikke bare kunne prikke eller skære hul på huden og lukke skidtet ud, og der fik jeg altså penicillin hos lægen, det hjalp glimrende...

Anmeld

7. november 2010

Ellim

Jeg har også hat en Det gør mega ondt.. Desværre.. Jeg fik af læge en antibiotika kur, men den hjalp ikke så den skulle opereres (var indlagt på sygehuset 1 uge) Men men men rolig nu, det er langt fra de fleste der skal det.. Men mit råd er ta fat i lægen og få evt en kur der hjælper.. 

Håber på det bedste!

/Mille

Anmeld

7. november 2010

LBK

Jeg ville også råde dig til at gå til lægen....

Anmeld

7. november 2010

Anonym trådstarter

Jeg vil helst ikke komme i nærheden af kniven, og det med at trykke den ud . Bare jeg rør forsigtigt ved den , kan jeg mærke det tydeligt , synes også den er blevet lidt større fra igår til idag, lidt mere aflang i det, hvis man kan sige det sådan.

Men tænker også at det er evl begrænset for hvor meget der kan gøres når jeg er gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.