Har ikke spist i 2døgn - køre på 3døgn :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2010

JustMe

Babyklar skriver:

Det lyder da som en go ide. - hvorfor er det egentlig at man får så sindsyg kvalme ? - det overrasker faktisk mig at man næsten kan gå til pga kvalme..

hvilket sygehus har du?

Jeg ved det faktisk heller ikke; nogle forkere mener, der har noget at goere med hoeje hormonniveauer. Men det giver jo ikke saa meget mening, for det er ikke ligefrem fordi det sikrer artens overlevelse,naar man har det saa skidt ved graviditet, haha 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

Moar2011

JustMe skriver:

Jeg ved det faktisk heller ikke; nogle forkere mener, der har noget at goere med hoeje hormonniveauer. Men det giver jo ikke saa meget mening, for det er ikke ligefrem fordi det sikrer artens overlevelse,naar man har det saa skidt ved graviditet, haha 

LIGE PRÆCIS heh ..

- det er sq meget vi kvinder må gå igennem .. - håber virkelig at jeg efter uge 12 kan begynde og nyde det hele indtil den dag den bette kommer ud

Anmeld

7. november 2010

JustMe

Babyklar skriver:

LIGE PRÆCIS heh ..

- det er sq meget vi kvinder må gå igennem .. - håber virkelig at jeg efter uge 12 kan begynde og nyde det hele indtil den dag den bette kommer ud

Det haaber jeg virkelig ogsaa. Jeg er lige traadt ind i 13. uge, saa nu maa den gerne snart fordufte

Saa kan jeg koncentrere mig om min laend og mit baekken, der virkelig er begyndt at drille mig ogsaa 

Anmeld

7. november 2010

Moar2011

JustMe skriver:

Det haaber jeg virkelig ogsaa. Jeg er lige traadt ind i 13. uge, saa nu maa den gerne snart fordufte

Saa kan jeg koncentrere mig om min laend og mit baekken, der virkelig er begyndt at drille mig ogsaa 

- var det ikke tidligt ? - hvor langt er du henne ?

jeg krydser finger for os begge  at det snart stopper, og resten går som drømmen

Anmeld

7. november 2010

JustMe

Babyklar skriver:

- var det ikke tidligt ? - hvor langt er du henne ?

jeg krydser finger for os begge  at det snart stopper, og resten går som drømmen

Jeg er 12+0 i dag, men har en kronisk nakkeskade, der giver mig problemer med ryg, korsben og baekken, saa det var desvaerre forventet.

Jeg krydser ogsaa for os begge....saa maa det da hjaelpe os begge

Anmeld

8. november 2010

Moar2011

JustMe skriver:

Jeg er 12+0 i dag, men har en kronisk nakkeskade, der giver mig problemer med ryg, korsben og baekken, saa det var desvaerre forventet.

Jeg krydser ogsaa for os begge....saa maa det da hjaelpe os begge

så blir det da en stor omgang for dig også - men håber det blir til a holde ud

Ja, så burde det hjælpe os begge

Anmeld

8. november 2010

mialt

sveskegrød. selvom det ikke er mega lækkert. men det er godt.

Anmeld

8. november 2010

JustMe

Babyklar skriver:

så blir det da en stor omgang for dig også - men håber det blir til a holde ud

Ja, så burde det hjælpe os begge

Vi maa krydses alt, hvad krydses kan

Ja, det bliver desvaerre nok en del haardere, end jeg i min droemmeverden lige havde forestillet mig. Men heldigvis kommer der noget godt ud af det i sidste ende

Anmeld

8. november 2010

Moar2011

JustMe skriver:

Vi maa krydses alt, hvad krydses kan

Ja, det bliver desvaerre nok en del haardere, end jeg i min droemmeverden lige havde forestillet mig. Men heldigvis kommer der noget godt ud af det i sidste ende

Kan kun give dig ret . der kommer et vidunder ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.