Babyklar skriver:
må tilstå jeg hverken har spist eller drukken rigtig .. men det gør jeg fra nu af 
Taak 
puføj da 
Ej ved du hvad jeg kender det alt for godt.. Igennem denne graviditet har jeg virkelig absolut INGEN appetit haft..!! Jeg har dog altid drukket rigtig meget vand..!!
Men det er smadder vigtigt at få drukket godt, Du ku jo prøve at spise en knækbrød..! Når jeg har det skidt så er det faktisk det eneste jeg kan få ned..!!
Vigtigheden er ikke HVAD du spiser lige men at din krop får noget at arbejde med..
Og lige for at sige det. Så skal du ikke være bange for at bebs ikke får mad for det gør den..!! Du har nogle fedtdepoter i kroppen og det er dem baby nupper af når der ikke kommer andet ned..!!
Jeg var total panisk fordi jeg kastede op til uge 23 ca, og var indalgt flere gange..!! troede ikke lillebror fik noget at spise og man vil jo bare have de har det godt derinde..!! Men bare rolig de spiser..!! Og de får lige hvad de har brug for..!! Jeg har endnu ikke taget så meget som 1g på endnu og jeg er i uge 37+2 idag - og de skønner lillebror til 3400g..!! Så han får vidst hvad han har brug for 
Anmeld