Babyklar skriver:
jeg synes det er rigtig dårligt gjort at de venter med at evt sætte dig i gang, eftersom det ikke ville skade den lille at komme ud .. og at de lader dig lide sådan, det forstår jeg virkelig ikk, de kan jo se du har det dårligt..
havde du det også sådan med Tino? - har du slet ikk mindste modet på at sq have flere?
håber Randers syghus er lidt mere fair når min tur kommer dertil..
Ja jeg kan ihvertfald ikke lyve mig fra at jeg har det skidt.. Er HEL mørk under mine øjne fordi jeg ikke fået sovet osv..!!
Med tino havde jeg bækkenløsning, og syntes egentlig det var en smerter der var til at holde ud sådan forholdvis..!! Og fordi vi mistede to gange før Tino jamen så var graviditeten plaget af usikkerhed og frygt for ikke at få Tino levende ud..!! MEN MEN der ku jeg købe mig til en masse scanninger hvilket hjalp mig rigtig meget - og fik også ekstra scanninger på sygehuset pga. min historie..!! - Så syntes egentlig i forhold til denne graviditet at den var nem nok..!!
Men pt. har vi besluttet for IKKE at få flere børn..!! Altså man har jo et standpunkt til man tager et nyt
- Men HVIS der nu sku komme en lille mere i løbet af nogle år jamen så vælger vi århus som fødested..!!
Med Tino har jeg hellere ikke en go oplevelse af fødslen - og syntes egentlig efter alt hvad jeg har været igennem denne gang at jeg simpelthen ikke vil finde mig i den behandling længere..!! Har også besluttet mig for at hvis de overfuser mig endnu engang på sygehuset på torsdag hvor jeg skal til samtale om lægerne vil sætte mig igang - jamen så skriver jeg simpelthen et klagebrev til aviserne..!! Ikke fordi jeg vil bære nag - men simpelthen fordi det er umenneskeligt at få den behandling som jeg har fået, og ved at flere af mine veninder og veninders veninder også har oplevet dårlige oplevelser på Randers sygehus..!!
Vil dog sige at hende JM jeg sluttede af med var fantastisk og på patienthospitalet var de SUPER dejlige og søde..!!
Anmeld