Alene mad mor og barn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2010

twinboys

Åhhhh i gør mig lækkersultne...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

<3

Baagøe skriver:

Du har helt ret, Kirsten. Det gør jeg nemlig, og det virker super godt

Andre forslag kunne også være lasagne, gullasch og andre sammenkogte retter.

Ja det gør vi altså også men det er nu mest fordi vi hellere vil alt muligt andet end at stå i køkkenet

kh Kirsten

Anmeld

7. november 2010

Pige2009

Kirle skriver:

Ja det gør vi altså også men det er nu mest fordi vi hellere vil alt muligt andet end at stå i køkkenet

kh Kirsten

I hear you - yup yup Nu hvor jeg går ledig, laver jeg mad om formiddagen, når Laura er kommet i DP, så det blot skal varmes om aftenen. På den måde får jeg også mere kvalitetstid med Laura

Anmeld

7. november 2010

<3

Baagøe skriver:

I hear you - yup yup Nu hvor jeg går ledig, laver jeg mad om formiddagen, når Laura er kommet i DP, så det blot skal varmes om aftenen. På den måde får jeg også mere kvalitetstid med Laura

Årh hvor ambitiøst. Jeg har intet tid tilovers efter jeg har afleveret speciale. Syntes jeg havde det hårdt før men det var bare en stor opgave nu er det en masse små. Jeg er helt bustet og sidder koncentreret flere timer foran skærmen, så er det godt at der er baby.dk og fb når man lige trænger til en lille pause Så maden bliver lavet så hurtigt som muligt og til så mange dage som muligt.

Vi spiser rigtigt meget grøntsagsmossuppe - fx. kartoffel/selleri, nemt og til mange gange. Så resten i fryseren. Så har vi pludselig til en lille måneds mad i fryseren og så går det så nemt Æggekage med bacon og rugbrød er også et hit her

kh Kirsten

Anmeld

7. november 2010

Koen.

andre??

Anmeld

7. november 2010

Pige2009

Kirle skriver:

Årh hvor ambitiøst. Jeg har intet tid tirs efter jeg har afleveret speciale. Syntes jeg havde det hårdt før men det var bare en stor opgave nu er det en masse små. Jeg er helt bustet og sidder koncentreret flere timer foran skærmen, så er det godt at der er baby.dk og fb når man lige trænger til en lille pause Så maden bliver lavet så hurtigt som muligt og til så mange dage som muligt.

Vi spiser rigtigt meget grøntsagsmossuppe - fx. kartoffel/selleri, nemt og til mange gange. Så resten i fryseren. Så har vi pludselig til en lille måneds mad i fryseren og så går det så nemt Æggekage med bacon og rugbrød er også et hit her

kh Kirsten

Ja, sådan er det. Jeg elskede selv specialetiden, hvor jeg bare kunne planlægge min egen tid, som der var masser af Jobbet må for mit vedkommende godt først dukke op i januar, så december kan være hyggemåned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.