Alene mad mor og barn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.324 visninger
25 svar
0 synes godt om
6. november 2010

Koen.

Ja piger, når nu jeg skal til at være alene ligger i så ikke inde med en masse skønne opskrifter på hurtig og nem mad til mor og Lærke (snart 7 mdr)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2010

W&M <3

lillespurv20 skriver:

Ja piger, når nu jeg skal til at være alene ligger i så ikke inde med en masse skønne opskrifter på hurtig og nem mad til mor og Lærke (snart 7 mdr)

Jeg kigger lige med her søde God idé og spørge om.

Får jeg også brug for.

Anmeld

6. november 2010

Koen.

WilliamsMor skriver:

Jeg kigger lige med her søde God idé og spørge om.

Får jeg også brug for.

Ja, for tænker at når der ikke lige er en til at tage over skal det gerne være lidt nemt, men stadig sundt og lækkert søde

Anmeld

6. november 2010

Mette.

lillespurv20 skriver:

Jeg tænker på frikadeller, som nemt kunne fryses og tages op også lave nogle nemme grøntsager + kartofler til.

Frisk pasta med lakse-stykker i ovnen med citron og citronpeber.

Kylling i fad - kyllingefiler med grøntsager (fx peberfrugt og porrer) og bacon over, også med en blanding af tomatpure, fløde, mælk og krydderier - i ovnen også serveret med ris.

Kalkunbryst hvor du snitter lommer og fylder med pikantost og dækket med kalkunbacon, serveret med ris.

Alle tre retter er jo gode til sådan en størrelse - Emilie elsker det hvertfald, dog uden osten men ren kalkun i den nederste opskrift.

Anmeld

6. november 2010

W&M <3

lillespurv20 skriver:

Ja, for tænker at når der ikke lige er en til at tage over skal det gerne være lidt nemt, men stadig sundt og lækkert søde

Jeps nemlig. Håber der er nogle med nogle lækre opskrifter

Anmeld

6. november 2010

Koen.

Mette. skriver:

Jeg tænker på frikadeller, som nemt kunne fryses og tages op også lave nogle nemme grøntsager + kartofler til.

Kylling i fad - kyllingefiler med grøntsager (fx peberfrugt og porrer) og bacon over, også med en blanding af tomatpure, fløde, mælk og krydderier - i ovnen også serveret med ris.

Kalkunbryst hvor du snitter lommer og fylder med pikantost og dækket med kalkunbacon, serveret med ris.

Alle tre retter er jo gode til sådan en størrelse - Emilie elsker det hvertfald, dog uden osten men ren kalkun i den nederste opskrift.

ej nogle lækre opskrifter, de er skrevet op

Anmeld

6. november 2010

W&M <3

Mette. skriver:

Uhm det lyder godt De opskrifter må helt sikkert prøves en dag

Anmeld

6. november 2010

<3

Tricket er, så vidt jeg har forstået, at lave dobbelt portion af alt også komme det ekstra i fryseren. Det tager næsten samme tid og du skal kun lave mad halvdelen af gangene...

Anmeld

6. november 2010

Koen.

Kirle skriver:

Tricket er, så vidt jeg har forstået, at lave dobbelt portion af alt også komme det ekstra i fryseren. Det tager næsten samme tid og du skal kun lave mad halvdelen af gangene...

ahr hvor smart

Anmeld

7. november 2010

Koen.

andre med hurtige og nemme opskrifter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.