Idoler, hvem var jeres? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2010

angelwitch

TAKE THAT og de har stadig samme virkning på mig som dengang :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2010

Becks

JustAnotherName skriver:

Hihi - Jeg var heeeelt væk i "KELLY FAMILY" .....Især disse to brødre!

Haha dem var jeg OGSÅ mega fan af.. Havde alle cd´er og videoer.. mit værelse var fyldt med plakater med dem.. Jeg købte alle tyske blade, og klippede deres billeder ud, og gemte i ringbind haha.. Tøj, punge, puder, tasker og jeg ved ikke hvad hihi det var tider..

Og så var jeg fan af TT.. Glæder mig til deres koncert næste år

Anmeld

6. november 2010

Sees

Nu er det jo ikke længe siden jeg var teenager - Men dengang var det Aron Carter, BSB, Spice Girls, og den elskede Leonardo D.

Anmeld

6. november 2010

CamillaT89

Uh, her er det Michael Jackson, der er - og altid har været - den største for mig. Jeg ELSKER ham! At han var så uselvisk, så hjælpsom, god og mild - og selvfølgelig også hans musik og ak.. hans dans! 

Jeg havde købt en billet til koncerten d. 24. august sidste år. Jeg gav 2600,- for den, og skulle ha' været afsted alene - det siger vist ikke for lidt

Anmeld

6. november 2010

L.J.L

New kids on the block, Naturligvis!!!

Anmeld

6. november 2010

Sasja77

linselouise skriver:

Hahahaha ja for fanden NKOTB styrede!
Og Madonna, Limahl, Level42, MJ, KLF, Five Stars, (nogen der kan huske dem???) Uha der var mange! Og så den utraditionelle; Chicago.....ved godt at det nok var de færreste 12 årig der lyttede til dem:-)

Anmeld

6. november 2010

SiLiMiMa

Sasja77 skriver:

Hahahaha ja for fanden NKOTB styrede!
Og Madonna, Limahl, Level42, MJ, KLF, Five Stars, (nogen der kan huske dem???) Uha der var mange! Og så den utraditionelle; Chicago.....ved godt at det nok var de færreste 12 årig der lyttede til dem:-)

ja for pokker!! glemte da level 42!!!! de var så gode!!!

og chicago..de lavede da en sang til karate kid-filmen ik?

Anmeld

6. november 2010

Sasja77

Heise skriver:

ja for pokker!! glemte da level 42!!!! de var så gode!!!

og chicago..de lavede da en sang til karate kid-filmen ik?

Tæt på ;-) Det var ikke Chicago der lavede sangen til Karate Kid men Peter Cetera som i sin tid var forsanger i Chicago. Sangen hed "Glory of love" Fantastisk nummer!!!

Peter Cetera var også helt fanstastisk! Han havde også en sang med i 3 mænd og en baby, det var "Daddy´s girl" :-)

Anmeld

6. november 2010

Tina2

linselouise skriver:

Yes, også her!!!!  Jeg var fuuuuldstændig væk i dem!!!

Var til koncert med dem i Forum, hold kæft det var godt.... Lige en overgang var de absolut de eneste mænd i mit liv, jeg var simpelthen så forelsket i Donnie Wahlberg

Kan huske efter koncerten, da jeg lå i min seng og min elskede t-shirt med ham på, lå på min hovedpude og jeg lå bare og hylede over han aldrig blev min, ha ha! Jeg var 16 år

Mit værelse var total tapetseret med plakater og jeg købte alt jeg ku komme i nærheden af med dem

Og så synes jeg jo faktisk KUN de er blevet meget mere lækre med alderen  Se lige den her.....

http://www.youtube.com/watch?v=CpkCWs2zSNY&ob=av3e

Anmeld

6. november 2010

Svei

Milla-Victoria's mor skriver:

Kom bare lige til at tænke på.... Hvem var jeres store idoler da i var i puberteten

Min var TAKE THAT Jeg var total freak, og havde værelset terpeseret med plakater og flag med dem.

Glæder mig til at høre om jeres

Knus

Flemming Poulsen og Brian Laudrup og alle de andre smækre fodboldspillere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.