Milla-Victoria's mor skriver:
Kom bare lige til at tænke på.... Hvem var jeres store idoler da i var i puberteten 
Min var TAKE THAT
Jeg var total freak, og havde værelset terpeseret med plakater og flag med dem. 
Glæder mig til at høre om jeres 
Knus 

Jeg er sjovt nok et af de ennesker, der ALDRIG har dyrket nogen form for idoler.
Tværtimod, har jeg aldrig kunnet forstå idoldyrkelse, og kunne kun ryste på hovedet af de kammerater, der gjorde det.
Hvor andres værelser var fyldt med plakater af den ene eller den anden, så var mit beklædt med billeder af natur, dyr og meget andet.
Men det siger nok noget om, hvordan jeg er som voksen, for jeg har aldrig ligget på maven for nogen. Jeg kunne selv ikke som ung teen, se noget formål i at stå og skabe sig tosset over en eller anden fyr eller pige, og havde heller ikke spor behov for at ligge og drømme over en eller anden opstavlet pophelt.
Men, det skyldes jo nok min jordnærhed.
Lige så lidt som jeg gider kigge reklamer over ting jeg alligevel ikke skal/kan få, lige så lidt ligger det til mig, at drømme om en eller anden uopnålig kendt.
Og så er der også det der med, at bare fordi man har et talent, skal man ikke gudedyrkes. At man er dygtig til noget forpligter, men det gør ikke en til en guddom. Og fordi man har fundet et guldkorn, skal man ikke tro, at man kan sidde og pudse på det guldkorn. Så må man se at finde andre, hvis man kan.
Så idoler..næææh tak!

Kærligst
Sussie
Anmeld