Idoler, hvem var jeres? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Milla-Victoria's mor skriver:

Haha..... Kan godt lide dit "naturligvis"

De er sgu også gode Kan ikke så mange af deres sange. Men der har så sandeligt været et par gode klassikere i mellem

Det var INTET andet i min verden dengang. jeg var desværre mobbeoffer... Så når jeg kom hjem fra skole, var det at smække sig ned midt på gulvet i mit værelse også bare ligge og lytte til musik og drømme mig væk... Når jeg så ikke gjorde det tappeserede jeg mit værelse med plakater hehe...

Eller spillede musik. Men det var musik musik og atter musikfor mig, der var mit tilflugtsted...

Jeg er bare ikke helt med på de nye toner endnu.. mmm.. Syns det er underligt, at føre bandet videre med 1 ½ ud af 5 originale medlemmer..? mmm... Men Iduns venidnees mor, er og var ligeså meget guns fan som mig og hun siger at det er fantastisk, når man lige lærer det at kende... Så vi har aftalt at næste gang de kommer og spiller koncert tager vi to den sammen Jeg var højgravid sidst jo og hun var afsted med en veninde der ikke syns musikken var såååå fed Men jeg tror nok at jeg kan gå i teen-mode igen, hvis jeg pludselig står foran Axl Rose en dag... SUK

Men ja - naturligvis hehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2010

Lise

Endnu en Gn'R fan her  Der var også plakater med Axl Rose overalt på mit værelse. Havde alle cd'er, og flere fyldte ringbind med udklip om dem fra diverse ungdomsblade og ugeblade...

Blandt Gn'R-posterne hang der også plakater med Tom Cruise (Jeg var heeelt væk i ham) og Luke Perry.

Anmeld

6. november 2010

SiLiMiMa

tja, nu var jeg jo teenager i 80'erne, så om I kender nogle af mine yndlingsgrupper/sangere fra dengang, ved jeg ikke

det var: The Cure, depeche mode, duran duran, nik kershaw, howard jones, spandau ballet, kajagoogoo, aha, siouxsie and the banshees, u2............og mange af dem holder jo stadig

heise

Anmeld

6. november 2010

SussieThyssen

Milla-Victoria's mor skriver:

Kom bare lige til at tænke på.... Hvem var jeres store idoler da i var i puberteten

Min var TAKE THAT Jeg var total freak, og havde værelset terpeseret med plakater og flag med dem.

Glæder mig til at høre om jeres

Knus

Jeg  er sjovt nok et af de ennesker, der ALDRIG har dyrket nogen form for idoler.
Tværtimod, har jeg aldrig kunnet forstå idoldyrkelse, og kunne kun ryste på hovedet af de kammerater, der gjorde det.
Hvor andres værelser var fyldt med plakater af den ene eller den anden, så var mit beklædt med billeder af natur, dyr og meget andet.
Men det siger nok noget om, hvordan jeg er som voksen, for jeg har aldrig ligget på maven for nogen. Jeg kunne selv ikke som ung teen, se noget formål i at stå og skabe sig tosset over en eller anden fyr eller pige, og havde heller ikke spor behov for at ligge og drømme over en eller anden opstavlet pophelt.
Men, det skyldes jo nok min jordnærhed.
Lige så lidt som jeg gider kigge reklamer over ting jeg alligevel ikke skal/kan få, lige så lidt ligger det til mig, at drømme om en eller anden uopnålig kendt.
Og så er der også det der med, at bare fordi man har et talent, skal man ikke gudedyrkes. At man er dygtig til noget forpligter, men det gør ikke en til en guddom. Og fordi man har fundet et guldkorn, skal man ikke tro, at man kan sidde og pudse på det guldkorn. Så må man se at finde andre, hvis man kan.
Så idoler..næææh tak!

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. november 2010

SiLiMiMa

Znuzke skriver:

Mine var Wham - og selvfølgelig især George Michael, og så Nik Kershaw. Duran Duran stod også højt på listen, og der havde da også sneget sig et par enkelte plakater med Limahl ind på værelset......

Jeg er jo helt tilbage fra den tid hvor vi hørte Hej P3 med Christian Flagsted (stang) på transistoren og optog sangene på kasettebånd - så han havde bare at lade være med at tale ind over sangene....

http://www.youtube.com/watch?v=fIBzbdo2LjU

Anmeld

6. november 2010

Stumpen

Ja her var det beverly bladder der var tapeseret med..

Anmeld

6. november 2010

Stumpen

Znuzke skriver:

Mine var Wham - og selvfølgelig især George Michael, og så Nik Kershaw. Duran Duran stod også højt på listen, og der havde da også sneget sig et par enkelte plakater med Limahl ind på værelset......

Jeg er jo helt tilbage fra den tid hvor vi hørte Hej P3 med Christian Flagsted (stang) på transistoren og optog sangene på kasettebånd - så han havde bare at lade være med at tale ind over sangene....

http://www.youtube.com/watch?v=fIBzbdo2LjU

Kunne ikke lade være med at smile, for sådan så min STOREsøsters værelse også ud

Anmeld

6. november 2010

ekzunz

Heise skriver:

tja, nu var jeg jo teenager i 80'erne, så om I kender nogle af mine yndlingsgrupper/sangere fra dengang, ved jeg ikke

det var: The Cure, depeche mode, duran duran, nik kershaw, howard jones, spandau ballet, kajagoogoo, aha, siouxsie and the banshees, u2............og mange af dem holder jo stadig

heise

De holder da allesammen stadig.....

Anmeld

6. november 2010

ekzunz

Stumpen skriver:

Kunne ikke lade være med at smile, for sådan så min STOREsøsters værelse også ud

Ja ja - jeg ER gammel - ved det godt.....

Anmeld

6. november 2010

SiLiMiMa

Znuzke skriver:

De holder da allesammen stadig.....

ja sgu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.