Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kom bare lige til at tænke på.... Hvem var jeres store idoler da i var i puberteten
Min var TAKE THAT Jeg var total freak, og havde værelset terpeseret med plakater og flag med dem.
Glæder mig til at høre om jeres
Knus
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Michael Jackson & Jon Bon Jovi.
Og nu har jeg lige købt billetter til Bon Jovi i Horsens næste år.
jeg var vild med Titanic og Leonardo mums
havde hele mit værelse klistret til med titanic plakater hehe
lisesp83 skriver: Michael Jackson & Jon Bon Jovi. Og nu har jeg lige købt billetter til Bon Jovi i Horsens næste år.
nice bare det var mig bon jovi
Guns N Roses naturligvis
Som voksen har jeg også endda taget sådan en test på nettet en dag, hvilken gunner, skulle være din kæreste... Det blev SÆFØLI Axl Rose
Uhhh..... Bon Jovi er sgu også gode Og så er han jo en lækkermås
Mine var Wham - og selvfølgelig især George Michael, og så Nik Kershaw. Duran Duran stod også højt på listen, og der havde da også sneget sig et par enkelte plakater med Limahl ind på værelset......
Jeg er jo helt tilbage fra den tid hvor vi hørte Hej P3 med Christian Flagsted (stang) på transistoren og optog sangene på kasettebånd - så han havde bare at lade være med at tale ind over sangene....
http://www.youtube.com/watch?v=fIBzbdo2LjU
DLM skriver: jeg var vild med Titanic og Leonardo mums havde hele mit værelse klistret til med titanic plakater hehe
Hehe.... Den gik folk da også i baglås til Havde en veninde der var i biffen og se den 7 gange
Men det er nu også en skide god film
Znuzke skriver: Mine var Wham - og selvfølgelig især George Michael, og så Nik Kershaw. Duran Duran stod også højt på listen, og der havde da også sneget sig et par enkelte plakater med Limahl ind på værelset...... Jeg er jo helt tilbage fra den tid hvor vi hørte Hej P3 med Christian Flagsted (stang) på transistoren og optog sangene på kasettebånd - så han havde bare at lade være med at tale ind over sangene.... http://www.youtube.com/watch?v=fIBzbdo2LjU
HAHAHHAA..... Kanont billede
Det var desværre før min tid Men der er noget specielt ved deres musik
Zafir skriver: Guns N Roses naturligvis Som voksen har jeg også endda taget sådan en test på nettet en dag, hvilken gunner, skulle være din kæreste... Det blev SÆFØLI Axl Rose
Haha..... Kan godt lide dit "naturligvis"
De er sgu også gode Kan ikke så mange af deres sange. Men der har så sandeligt været et par gode klassikere i mellem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128