Take that billetterne er i hus :-d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

ekzunz

duddi. skriver:

Hehe ja det er da lige det jeg gør. Skal nok gøre opmærksom på, hvis jeg ikke finder en der vil købe billetten og tage afsted sammen med mig

Ha ha - jamen så krydser jeg da bare fingre....

Altså min gemal han jubler jo - han havde modstræbende indvilliget i at tage med hvis ikke jeg kunne finde en anden der gad, så han synes det er helt i orden at det ikke lykkedes mig......han lider stadig efter jeg slæbte ham med til U2....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2010

twinboys

duddi. skriver:

Skal nok gøre opmærksom på, hvis jeg ikke finder en der vil købe billetten og tage afsted sammen med mig

Du finder ikke nogen thi hi så billetten er min... smiler

Anmeld

6. november 2010

twinboys

Milla-Victoria's mor skriver:

Jeg tror stadig der er flere billetter Og ingen kø

Nope de er væk

Anmeld

6. november 2010

Meliora

twinboys skriver:

Din heldige kartoffel...

Yep, glæder mig også som et lille barn:-)

Anmeld

6. november 2010

Neki

Også mig.... Jubii og jeg GLÆDER MIG som et lille Barn! Man kunne ikke se væggen på mit værelse for TT plakater i 90'erne, og jeg var vildt stor fan! Så at de nu er samlet igen alle fem er jo for vildt... Det kan man simpelthen bare ikke gå glip af. Bliv nu juli....

Anmeld

6. november 2010

Simplyred

Me toooooooooooo

Anmeld

6. november 2010

michella88

Milla-Victoria's mor skriver:

Andre end mig der skal afsted??

Efter 2 timer og 26 min med forsøg....

langt over 180 forsøg på telefonen....

7 afsmidninger fra billetnet.dk (under betalingen)

og 28 minutters kø på mobilen, er jeg ENDELIGT den lykkelige ejer af to billetter til TAKE THAT koncerten.

Hold KÆFT hvor er jeg glad

Ha en helt fantastisk weekend

KÆMPE knus til jer alle

Jeps, manden og jeg skal os med, det er hans chef der giver turen, og vi GLÆDER  os

Tillykke med fangsten

Anmeld

6. november 2010

Mutti2

twinboys skriver:

Nope de er væk

Jae.... men man kan komme i kø.... der bliver højst sandsynligt frigivet et par tusind flere billetter når de ved hvor stor scenen bliver

Krydser fingre for at du også kommer afsted

Knus

Anmeld

6. november 2010

Mutti2

twinboys skriver:

Nope de er væk

Jae.... men man kan komme i kø.... der bliver højst sandsynligt frigivet et par tusind flere billetter når de ved hvor stor scenen bliver

Krydser fingre for at du også kommer afsted

Knus

Anmeld

6. november 2010

Mutti2

Neki skriver:

Også mig.... Jubii og jeg GLÆDER MIG som et lille Barn! Man kunne ikke se væggen på mit værelse for TT plakater i 90'erne, og jeg var vildt stor fan! Så at de nu er samlet igen alle fem er jo for vildt... Det kan man simpelthen bare ikke gå glip af. Bliv nu juli....

Jeg kan bare slet heller ikke vente.... Har fået dårlig mave allerede (undskyld detaljerne) og der er over 7 mdr.

Jeg havde også både flag og plakater terpeserede på væggen dengang Det var tider

Herhjemme sætter vi tit dvd'en for "the circus" på. Hvis ikke det er mig der vil høre den, plager min knap 3 årige om at jeg sætter den påDen er sågar sat på her til morgen

Hun nyder musikken næsten lige så meget som mig selv. Og kan både navnene på dem, og mange af sangteksterne....

Hvor er det bare SÅÅÅÅÅÅE vildt at vi skal ind og høre dem

Knus Pernille, som bare SLET IKKE kan vente

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.