Take that billetterne er i hus :-d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

Becks

Milla-Victoria's mor skriver:

Ej hvor godt

Jeg stod nede foran sidste gang, og synes det var så ubehageligt med alle de mennesker, så jeg valgte et par gode siddepladser den her gang :-)

Men okay, nu var jeg også høj-gravid sidste gang.... det kan måske have haft noget at sige

Hehe var det den i forum? Der stod vi også :-) til Celine Dion i parken sad jeg.. Måske jeg er gravid til koncerten i Juli :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Nemesis

Hehe.... Hvor er du sød at spørge

Jeg har faktisk ikke skrevet herinde så meget på det sidste, så har ikke helt givet en opdatering.

Jamen det går nogenlunde..... Jeg brokkede mig gavaldigt til skolen, og endte med at give dem besked på at hvis de ikke hjalp mig med at finde en anden plads så var jeg nødsaget til at droppe ud.

Under 24 timer senere fik jeg en plads her i byen. Hmmm..... Så det hjælper åbenbart at brokke sig

Ang. flytningen..... så går det lidt op og ned.....

Jeg har ikke rigtigt nogen til at hjælpe med at flytte Jeg har opsagt min lejlighed, og får i en periode et problem med at vi bliver med lejlighed i Randers, men stadig skal i praktik heroppe. Der har min datters dagplejemor så tilbudt at vi kan bo hos dem

Ved det bliver noget af en omvæltning for lillepigen, og meget måslen rundt. Men jeg må jo klemme ballerne sammen, og klare det. Og så sætte 100 % fokus på prinsessen når vi er flyttet derned, og skal til at udforske byen.

Men det går da fremad

Knus

Det lyder da super godt med praktikpladsen. Hvor langt tid vil du have praktik der, mens du bor i randers??

Det er da lige supersødt at din datters dp at tilbyde.. Hvis det ikke er mere end et par uger kan det måske lade sig gøre og så kan i være i Randers i weekenden.

:-) Sisse

Anmeld

5. november 2010

Ayasmor

Haha.... kanont 

Hun mener nu at hun skal med hen og se "take bat"....

Men da jeg sagde at hun skulle lege med Aya imens, så kunne det lige gå an

Det var godt.. hihi.. du kan tro de tøser skal hygge

Anmeld

5. november 2010

*Sofie*

Yes, jeg ska os afsted!! Det her kan man da ikk gå glip af
Det blir sååå fedt!!

Anmeld

5. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Uh nåede også at redde mig 5 tribunepladser.

Er man ulykkelig, er der hjælp at hente på Den Blå Avis

Anmeld

5. november 2010

Christabelle

Uuuuuhhhhh! Jeg skal også afsted. Var på arbejde (uden computer) da de blev frigivet, så min veninde gjorde det store arbejde. Er fuldstændig ligeglad med hvor jeg skal sidde eller stå, bare jeg er der!  Bliver så stort!!

Anmeld

5. november 2010

Sasja77

Yaiiii fik også billetter!!! Både manden, broderen, svigerinden og jeg glæder os heeelt vildt til 16 juli næste år! Hold kæft der er længe til:-)

Anmeld

5. november 2010

Bare mig..

Det er i parken

Jeg købte dem via telefonen på billetnet! Men du kan også købe dem på billetnet.dk

Det synes jeg da at du skal

Uhhh.. Det tror jeg skisme lige jeg tjekker...

Anmeld

5. november 2010

betski

twinboys skriver:

Mig mig

Skal nok gøre opmærksom på, hvis jeg ikke finder en der vil købe billetten og tage afsted sammen med mig

Anmeld

5. november 2010

betski

Znuzke skriver:

Jamen så tager du da bare mig med.....fedte fedte fedte.....

Hehe ja det er da lige det jeg gør. Skal nok gøre opmærksom på, hvis jeg ikke finder en der vil købe billetten og tage afsted sammen med mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.