Take that billetterne er i hus :-d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

Mutti2

ladydan1 skriver:

hvordan gik det egentlig med praktikpladsen og var der ikke noget med noget flytning og en masse andet??

Jeg er nok bare virkelig bagud..

:-) Sisse

Hehe.... Hvor er du sød at spørge

Jeg har faktisk ikke skrevet herinde så meget på det sidste, så har ikke helt givet en opdatering.

Jamen det går nogenlunde..... Jeg brokkede mig gavaldigt til skolen, og endte med at give dem besked på at hvis de ikke hjalp mig med at finde en anden plads så var jeg nødsaget til at droppe ud.

Under 24 timer senere fik jeg en plads her i byen. Hmmm..... Så det hjælper åbenbart at brokke sig

Ang. flytningen..... så går det lidt op og ned.....

Jeg har ikke rigtigt nogen til at hjælpe med at flytte Jeg har opsagt min lejlighed, og får i en periode et problem med at vi bliver med lejlighed i Randers, men stadig skal i praktik heroppe. Der har min datters dagplejemor så tilbudt at vi kan bo hos dem

Ved det bliver noget af en omvæltning for lillepigen, og meget måslen rundt. Men jeg må jo klemme ballerne sammen, og klare det. Og så sætte 100 % fokus på prinsessen når vi er flyttet derned, og skal til at udforske byen.

Men det går da fremad

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Mutti2

Shibby skriver:

Hvornår er koncerten?

16 juli 2011 kl 20.00 i Parken

Det bliver Sååååe stort

Anmeld

5. november 2010

Mutti2

~~M.Nielsen~~ skriver:

Hvor og hvornår er komcerten?

Er helt fjollet med dem især deres nye med the flood

d. 16 juli 2011 kl 20.00

De er satme også gode.... Var fan af dem helt tilbage i 90'erne Og var en af dem der tudbrølede da de stoppede

Kan sleeeet ikke vente til at se dem alle samlet igen

Selv min datter på 2 kan samtllige sange og navne på alle bandmedlemmer (mon vi hører dem for meget herhjemme )

Knus

Anmeld

5. november 2010

Mutti2

MetteT skriver:

Årh for helvede!!!!!!! Var det i dag!!??  Øv øv øv altså!!!

Men tillykke med billetterne..  Og go tur...

KNus Mette

Jeg tror stadig du kan nå det

go go go

Anmeld

5. november 2010

Mutti2

FruRafn skriver:

Jeg fik også billetter, kvart over 10 var de i hus:-) Min veninde og jeg sad på arbejdet på hver vores computer og forsøgte, samtidig med at vi havde to kollegaer til at hjælpe også. Ingen af os kom igennem, men min venindes kusine der havde taget plads ved posthuset, hun fik 7 billetter til os:-) Wee!

Puha hvor snyd

Efter nettet gik ned lidt over 10, for jeg i klipklapper og t-shirt ned i brugsen på postkontoret... der solgte de dog ikke billeter..... så mig hjem foran computeren igen, med telefonen i hånden

Meeeeen det er det hele værd

Anmeld

5. november 2010

Mutti2

twinboys skriver:

Din heldige kartoffel...

Jeg tror stadig der er flere billetter Og ingen kø

Anmeld

5. november 2010

Mutti2

Znuzke skriver:

Jamen så tager du da bare mig med.....fedte fedte fedte.....

Hahahah.... Tror også stadig du kan nå det

Anmeld

5. november 2010

Bare mig..

d. 16 juli 2011 kl 20.00

De er satme også gode.... Var fan af dem helt tilbage i 90'erne Og var en af dem der tudbrølede da de stoppede

Kan sleeeet ikke vente til at se dem alle samlet igen

Selv min datter på 2 kan samtllige sange og navne på alle bandmedlemmer (mon vi hører dem for meget herhjemme )

Knus

Ja, de er sgu også gode..

Hvor er det henne? måske man lige skulle bestille dem henne.. Hvor endte du med at få fat i dem henne?

Anmeld

5. november 2010

Mutti2

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja, de er sgu også gode..

Hvor er det henne? måske man lige skulle bestille dem henne.. Hvor endte du med at få fat i dem henne?

Det er i parken

Jeg købte dem via telefonen på billetnet! Men du kan også købe dem på billetnet.dk

Det synes jeg da at du skal

Anmeld

5. november 2010

ekzunz

Milla-Victoria's mor skriver:

Hahahah.... Tror også stadig du kan nå det

Nej - der er da helt udsolgt. Det var der allerede i eftermiddags.

Vi skulle til et vigtigt møde på en af drengenes skole kl. 10.30, og derfor måtte jeg opgive nettet - og da vi kom hjem var der udsolgt. Jeg er skrevet på venteliste - det forventer jeg mig meget af, det var jo på den måde Kitty kom til U2.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.