I bad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

Hvem?

Kala skriver:

Ja, jeg kom lige til at tænke på hvor ofte I andre bader jeres barn/børn...

Min dreng er 9 måneder og han kommer i bad hver dag - vi er udemennekser, og det gør at han til tider - hvilket er tit - er møg beskidt, og jeg har det bedst med han har været i karret hver dag, især når har er ble barn.

Vi har lavet det som en del at putte rutinen (og så gør det jo heller ikke så meget, at vi sviner med aftensmaden )....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

SussieThyssen

Kala skriver:

Ja, jeg kom lige til at tænke på hvor ofte I andre bader jeres barn/børn...

Mens de var babyer og små indtil 3 årsalderen kom de i bad hver dag, og så siden ca 2 gange om ugen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. november 2010

JustAnotherName

Cirka 2 gange om ugen...

Anmeld

5. november 2010

Dansker i England

Min datter er i bad ca 5 gange om ugen - hun er 14 mdr

Anmeld

6. november 2010

Oliver,Troia&Wictor

mine søn er 2år og min datter 8mdr. de er i bad hver dag og får vasket hår hver 2. dag. synes jeg er mest hygieinisk og jeg går jo os selv i bad hver dag

Anmeld

6. november 2010

Oliver,Troia&Wictor

SanneBoe skriver:

Min dreng er 9 måneder og han kommer i bad hver dag - vi er udemennekser, og det gør at han til tider - hvilket er tit - er møg beskidt, og jeg har det bedst med han har været i karret hver dag, især når har er ble barn.

Vi har lavet det som en del at putte rutinen (og så gør det jo heller ikke så meget, at vi sviner med aftensmaden )....

lige mine ord.....hehe

Anmeld

6. november 2010

Hvem?

lige mine ord.....hehe

Tark og det fortsætter her hjemme hos os, vi voksne går jo også i bad hver dag, og så er det jo bare herligt at være nyvasket

Anmeld

6. november 2010

mortilflere

Vi har altid haft den rytme der hedder , aftensmad og så i bad og i seng hver dag

Anmeld

6. november 2010

Pige2009

Laura er 1 år og kommer i bad hver anden dag

Anmeld

6. november 2010

Maise

clara er 10 mdr. og kommer i bad 2 gange om ugen, om tirsdagen i forbindelse med vi er til svømning og fredag eller lørdag. Jeg vasker hende dog forneden i ansigt, hals og øre område, samt under arme og tjekker nvale hverdag. dertil fingre gange flere om dagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.