I bad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor ofte kommer jeres barn/børn i alderen 1-2 år i bad?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.735 visninger
29 svar
0 synes godt om
5. november 2010

Kala

Ja, jeg kom lige til at tænke på hvor ofte I andre bader jeres barn/børn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

B&J

Min dreng er 8mdr og kommer i bad hveranden dag men hvis han er meget beskidt så hverdag

Anmeld

5. november 2010

Low

Kala skriver:

Ja, jeg kom lige til at tænke på hvor ofte I andre bader jeres barn/børn...

Jeg har stemt andet da min søn kommer i bad 1 gang om ugen. Men hvis han over skider eller pisser sig får han et ekstra selvfølgelig men det er ikke tit han gør det

Anmeld

5. november 2010

Lone Jakobsen

her er det hveranden dag men selvfølgelig er der undtagelser ved for meget prut

Anmeld

5. november 2010

oo

Sol er 16 dage og hun kommer i bad 2 gange om ugen, mandag og fredag (cirka). Det sagde vores SP at hun skulle. naturligvis KUN i vand uden sæbe og uden olie og bodylotion bagefter

Anmeld

5. november 2010

Ida.

Vores piger kommer i bad 2 gange om ugen i gennemsnit...

Anmeld

5. november 2010

9510

Jeg har stemt hver 2. dag nogen gange er det hver dag, han er 14 mdr og en rigtig lille grissebasse

Anmeld

5. november 2010

serinasmor

serina er godt nok kun 10 mdr .. men hun kommer i bad ca hver anden dag .. nogle gange er det oftere .. og jeg tror det vil blive ved med at se sådan ud når hun er 1-2 år ... så kravler/løber hun vel ligeså meget rundt og bliver grisset og spiser med største sandsynlighed ikke pænere end hun gør nu

Anmeld

5. november 2010

MorTilGustav

I lang tid gav jeg Gus et bad hver dag efter aftensmaden men hans hud blev meget tør selvom jeg ikke brugte sæbe osv. så nu prøver jeg at begrænse det til hveranden aften  Men det er svært at dy sig når det lader til at der er mere af ham der er beskidt end rent

Anmeld

5. november 2010

LouiseNielsen

Vores drenge er i bad hver dag....

Nicklas er 3½ år og han elsker at sidde i blød, og kan sidde derude i 2 timer, hvor vi så bare lige er ude og fylde nyt varmt vand i engang i mellem.... Andre dage gider han ik i bad eller vil bare under bruseren, og alt efter hvor beskidt han er, så er det sådan vi gør!

Mathias er 6½ mdr og han nyder også badet... Han kommer i bad når han har spist hver aften... Han elsker sit bad, og slapper så dejligt af bagefter.. Det er en del af putte ritualet! Han får aftensmad, bliver badet, får massege og i det hele taget bare berøring og hygge, så får han tøj på, hans natflaske også godnat....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.