I bad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

Mor til prinsessen :-)

Tjuhl skriver:

Sol er 16 dage og hun kommer i bad 2 gange om ugen, mandag og fredag (cirka). Det sagde vores SP at hun skulle. naturligvis KUN i vand uden sæbe og uden olie og bodylotion bagefter

hej... Hvorfor uden olie, sæbe i badet? og hvorfor skal barnet ikke smøres ind i creme bagefter?

jeg har hørt at der skal lidt sæbe til (ikke hver gang, engang imellem)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

NoName

Hende med maven :-) skriver:

hej... Hvorfor uden olie, sæbe i badet? og hvorfor skal barnet ikke smøres ind i creme bagefter?

Jeg tænkte det samme.... her er der ganske lidt olie i vandet økologisk babyolie, der skal jo ikke meget til, for at holde hendes hud fin og blød...

Anmeld

5. november 2010

Kamilla-m

lucas er 3 år godt nok, men kommer i bad hver morgen inden børnehave , og det har han gjort i et år ca trot jeg d:

mathilde er 3½mdr og er i bad tre gange om ugen .

Anmeld

5. november 2010

Mathilde

Celina 15mdr kommer i bad ca. hver anden dag. Der kan også gå to dage imellem, hvis hun ikke rigtig trænger eller bare er træt om aftenen.... Eller hvis hun er en gris til at spise aftensmad, kan hun sagtens komme i bad to dage i streg så det er lidt efter behov.

Anmeld

5. november 2010

Diana...

Fordi det behøver barnet slet ikke i den alder vand er nok til at gøre dem rene. 

Vi begynde først at bruge det da Lucas startet i DP. 

Til ts. Det er meget forskelligt nogen gange hver dag andre gange 2 gange om ugen andre gange hver anden dag. Det kommer helt and på hvor beskidt han er også har jeg en vandhund som selv kommer og beder om bad tit :) 

Anmeld

5. november 2010

Diana...

noname skriver:

Jeg tænkte det samme.... her er der ganske lidt olie i vandet økologisk babyolie, der skal jo ikke meget til, for at holde hendes hud fin og blød...

Men nå der er så små er deres hud fin og blød uden olie også der ingen grund til at bruge det når de er så små :) 

Anmeld

5. november 2010

Mor til L&S

Jeg har stemt 2 gange i ugen...

Men det er 2 gange herhjemme og så 1 gang til babysvømning..

Anmeld

5. november 2010

SiLiMiMa

maia har en smule børneeksem, så hun kommer kun i bad 1 gang i ugen....

heise

Anmeld

5. november 2010

CiSo

Cilas er 1 uge og 3 dage, og har været i bad 2 gange.. Tror vi kommer til at kører det sådan, at han kommer i bad 2 gange om ugen, imens han er spæd.

Anmeld

5. november 2010

oo

de har ikke brug for det og de skal jo ikke fyldes med alt muligt kemi sol skal i hvert fald ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.