Barbering under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2010

Pige2009

Jeg har stemt blankt, da jeg manglede en mulighed for at skrive, at jeg barberede mig selv, ind til jeg ikke længere kunne nå Derefter lod jeg skidtet gro

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

DK

Jeg er jo blondine og derfor har jeg ikke den helt vilde dusk. Men den bliver alligevel lige trimmet som den plejer. Det kan jeg gøre i blinde!

Det er straks MEGET værre med de lange stænger! Med kæmpe Bimmer-bule og bækkenløsning så er det bare UMULIGT at få benene barberet! Dog får jeg dog af og til Mikkel til det hvis vi skal ud/jeg skal have kjole på Og det vil jeg helt sikkert også gøre (meget mere flittigt end pt) når terminen er nået! 

Den lille Bimmer skal gerne komme ud til en top trimmet og super lækker overskuds mor (som jeg jo KLART er efter den der 1,5 times drømmefødsel jeg får, hvor man først mærker veerne i de sidste par cm af udvidelsen, og stadig har make-up'en siddende perfekt og et smil på læben under presseveerne!! )

Anmeld

4. november 2010

Isabella_mor

jeg gør det selv når jeg gør det... menjeg har da spurgt kæresten om han måske vil hjælpe hvis jeg ikke kan selv. men jeg tvivler på at det bliver aktuelt...

Anmeld

4. november 2010

Malene84

milopilo skriver:

Jeg barbere mig hver dag både intimt og benene.. Synes det synd for manden hvis jeg bare "står til"..

Jeg kan godt nok ikke se noget.. men har gjort det så mange år.. så kan gøre det i blinde.. :-)

enig

Anmeld

4. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg får lavet en brazil hver 5. uge. Det gjorde jeg også mens jeg var gravid

Anmeld

4. november 2010

Tina2

DK skriver:

Jeg er jo blondine og derfor har jeg ikke den helt vilde dusk. Men den bliver alligevel lige trimmet som den plejer. Det kan jeg gøre i blinde!

Det er straks MEGET værre med de lange stænger! Med kæmpe Bimmer-bule og bækkenløsning så er det bare UMULIGT at få benene barberet! Dog får jeg dog af og til Mikkel til det hvis vi skal ud/jeg skal have kjole på Og det vil jeg helt sikkert også gøre (meget mere flittigt end pt) når terminen er nået! 

Den lille Bimmer skal gerne komme ud til en top trimmet og super lækker overskuds mor (som jeg jo KLART er efter den der 1,5 times drømmefødsel jeg får, hvor man først mærker veerne i de sidste par cm af udvidelsen, og stadig har make-up'en siddende perfekt og et smil på læben under presseveerne!! )

Anmeld

4. november 2010

Tulle28

Zafir skriver:

Jeg får lavet en brazil hver 5. uge. Det gjorde jeg også mens jeg var gravid

GYS! Jeg ville gerne, men jeg tør simpelthen ikke!!

Og som svar på afstemningen, så er jeg ret pernitten mht. hårvækst rundt omkring, så der blev studset og trimmet lige til det sidste

Anmeld

4. november 2010

Moderator

Tulle28 skriver:

GYS! Jeg ville gerne, men jeg tør simpelthen ikke!!

Og som svar på afstemningen, så er jeg ret pernitten mht. hårvækst rundt omkring, så der blev studset og trimmet lige til det sidste

det gør sku ikk så ondt som man tror Det er hurtigt overstået

Men man skal vælge et sted, hvor de er gode til det. Ellers kan det være lige meget.

Anmeld

4. november 2010

Tulle28

Zafir skriver:

det gør sku ikk så ondt som man tror Det er hurtigt overstået

Men man skal vælge et sted, hvor de er gode til det. Ellers kan det være lige meget.

Det har du helt sikkert ret i... Min kollega fik en hudafskrabning på "læberne" - AV for pokker siger jeg bare!

Anmeld

4. november 2010

Moderator

Tulle28 skriver:

Det har du helt sikkert ret i... Min kollega fik en hudafskrabning på "læberne" - AV for pokker siger jeg bare!

Jeg har én gang revnet på mellem den inderste og yderste læbe, fordi jeg gik det gjort af et fjols der ikke var dygtig nok...

Så find en proff. I kbh er dollface de bedste. De har vundet flere priser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.