Barbering under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Barbere i jer intimt under graviditet ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

7.809 visninger
23 svar
1 synes godt om
4. november 2010

Anonym trådstarter

Lidt en underlig afstemning 

Men kom sådan til at tænke på om der er andre som jeg selv, der gerne vil have mig barberet inden jeg skal føde..? 

Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Anonym trådstarter

Hov kom til at trykke enter .. 

Der skulle også ha stået : 

Jeg barbere mig slet ikke under graviditeten

Begrund gerne

Anmeld

4. november 2010

mariamiss6

Lidt en underlig afstemning 

Men kom sådan til at tænke på om der er andre som jeg selv, der gerne vil have mig barberet inden jeg skal føde..? 

Hehe

barberede mig under hele graviditeten - begge gange, og når jeg altså lige dag

Gør som du plejer, blot uden at se..... Unader alle omstændigheder har du vel aldrig kunne se det hele alligevel, altså sådan helt inde mellem benene, og der har du da sikkert klaret det fint alligevel, før du blev gravid....

Nu skal du så bare ordne det hele i blinde...

Eller også kan du stille dig foran eller over et spejl jo

Anmeld

4. november 2010

oo

intim barbering gjorde jeg dælme ikke under graviditeten...jeg skal ikke stå med noget skarpt mod mine kønsdele når jeg absolut intet kan se dernede  men jeg barberer så aldrig intimt, så deeeeeet

Anmeld

4. november 2010

Plysbjørnen

Har aldrig brudt mig om at være barberet. så det har jeg ikke brugt, heller ikke under graviditet

Anmeld

4. november 2010

Jeg gjorde det, indtil jeg ikke kunne se mere!!  Prøvede at sidde med et spejl, men det var da helt af helvede til!griner..   jeg kunne i hvert fald se at ejg ikke lige havde fået ramt alle steder, da maven forsvant!!

Stine og Lisa.

Anmeld

4. november 2010

Mathilde

Jeg barberede mig indtil jeg ikke kunne mere, hvilket kun var til sidst. Jeg vil ikke have nogen til at ordne det for mig Jeg barberede ben hele vejen igennem og også mens jeg havde veer med 3-5 min mellemrum

Anmeld

4. november 2010

Den lykkelige

Jeg barbere mig hver dag både intimt og benene.. Synes det synd for manden hvis jeg bare "står til"..

Jeg kan godt nok ikke se noget.. men har gjort det så mange år.. så kan gøre det i blinde.. :-)

Anmeld

4. november 2010

CiSo

Når det var ved at være ret vildt dernede, gjorde jeg det så godt jeg kunne! Men da jeg skulle føde var jeg ikke helt glat, men også ret ligeglad tror de har set en sådan en før!  

Anmeld

4. november 2010

henh01

jeg barberer mig også under hele graviditeten. Føler mig frem selvom jeg intet kan se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.