puhha ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2010

NessaXenia

de der seabands, de virker bare !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Moar2011

FrøkenHedegaard skriver:

.. Der er hvert fald flere forskellige piller du kan få - så SE at få skiftet læge!! Når ham du har nu, ikke vil gøre mere - end hvad han har gjort...

For man kan sku ikke bare LIGGE hele tiden, som du selv siger - der skal penge i kassen.. Og det kommer der jo IKKE ved at ligge hjemme!!!

lige præcis.. vi har samme holdning.. er os igang med at skifte læge men indtil da kan jeg da lige prøve seabands armbånd som anbefaldes herinde

Anmeld

4. november 2010

Moar2011

Nina Sophia skriver:

de der seabands, de virker bare !

Har du også dem på ? ..

Anmeld

4. november 2010

Moar2011

morethanperfect skriver:

Du skal bare tage dem på når du har kvalme .. Så kan du så tage dem af igen når du kan mærke den er ved og forsvinde .. Jeg havde dem på konstant og hele graviditeten for havde kvalme hele tiden  

Men tog dem dog a når jeg gik i bad .. Men man kan godt ha dem på i bad , men jeg tog dem af ..

får helt julelys i mine øjn nu .. det SKAL helt klart prøves idag.. så du ku faktisk have en normal hverdag og tag på job efter du fik dem på ?

Anmeld

4. november 2010

AnneBJ

Så ring til svangreambulatoriet på dit kommende fødested. JM er ofte bedre til akupunkturen er min erfaring.
Hvad gjorde jeg? Jeg blev rigtig, rigtig gode venner med min sofa, seng og DVD samling... SUK det var/er kedeligt... Jeg er studerende, så pengemæssigt forsømmer jeg ikke ngoet, men jeg er ret træt af, aldrig at vide hvornår jeg er frisk til at komme i skole.. 

Babyklar skriver:

Har ikke den helt store tiltro til min læge, ved godt det ikke er hans skyld, men sidt fik jeg nogen piller, jeg blev rigtig dårlig af :s - og snakket så med ham og der sagde han at han ikke kunne hjælpe så, og jeg evt ku prøve med ingefær :s ..

Hvad gør du så nu, hvor du stadig har kvlame?

Jeg har faktisk været hjemme i 14dage og laver ikk andet end at ligge på sofaen.. :s ..

Anmeld

4. november 2010

NessaXenia

Babyklar skriver:

Har du også dem på ? ..

ikke mere, min kvalme er stoppet, men har brugt dem meget.

Anmeld

4. november 2010

NessaXenia

desuden ér der altså ikke nogen mirakel kur som bare fjerner kvalmen fra det ene øjeblik til det andet. Man kan prøve forskellige ting osv, men ingen garanti, måske hjælper nogle af tingene, men ellers er der bare at slappe af og melde sig syg og acceptere at sådan er det nu engang..

Jeg lå på sofaen under dynen og var noget så dårlig i 8-9 uger! sådan er det bare.. desværre.

Anmeld

4. november 2010

M.O.A.R.

Jeg havde kvalme de første 4 mdr, kunne ikke rigtig spise eller drikke, så havde ingen energi og sov hele tiden stortset.

Der findes ingen kur mod kvalme, kun hvis du selv finder en eller flere ting der får kvalmen til at forsvinde for dig.

Anmeld

4. november 2010

Moar2011

nu har jeg i hvertflad invisteret i de armbånd og er nu igang med at se om de viker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.