puhha ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2010

morethanperfect

Babyklar skriver:

hjalp de ved dig ? og passer de til alle håndled, jeg er jo en lille kvinde med tynde håndled

Ja de har hjulpet igennem hele min graviditet . ..

Ja , jeg er heller ikke så stor , men det er elastik .. De udvider sig str..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

LBK

Føler med dig

Jeg var utilpas med kvalme, opkast, træthed og meget mere indtil uge 16 ca...

Puha det var hårdt

Anmeld

4. november 2010

Fru.Mäes <3

ÅHH, jeg husker det bare ALT for godt!! Jeg havde kvalme/opkast HVER DAG fra jeg var i uge 8-16/17 stykker!!

Jeg fik stikpiller af lægen - pga. jeg tabte mig VOLDSOMT!! Alt hvad jeg indtog, kom bare op igen

Pillerne hjalp på mig - så et forsøg værd at snakke med lægen

Anmeld

4. november 2010

Moar2011

morethanperfect skriver:

Ja de har hjulpet igennem hele min graviditet . ..

Ja , jeg er heller ikke så stor , men det er elastik .. De udvider sig str..

det må jeg da hvis lige prøve - hedder det bare kvalme armbånd ? og hvad koster det ?

Anmeld

4. november 2010

Moar2011

FrøkenHedegaard skriver:

ÅHH, jeg husker det bare ALT for godt!! Jeg havde kvalme/opkast HVER DAG fra jeg var i uge 8-16/17 stykker!!

Jeg fik stikpiller af lægen - pga. jeg tabte mig VOLDSOMT!! Alt hvad jeg indtog, kom bare op igen

Pillerne hjalp på mig - så et forsøg værd at snakke med lægen

Puha da , er da "glad" for jeg ikk er den eneste der har/er det her igennem.. Men har fundet ud af jeg skal ligge ned det meste af dagen, så kaster jeg ikk op, men hallo det kan jo ikke rigtig lad sig gøre, der skal jo os penge i skuffen .. - men er bare begyndt at være ked af at være gravid, fordi jeg intet kan end at ligge og se træls ud .. kan i følge mig ..

Ja, men går og venter på at skifte læge, for min læge jeg har nu, sir han intet kan gør, idet jeg ikke ku tåle de piller han gav mig før..

Anmeld

4. november 2010

morethanperfect

Babyklar skriver:

det må jeg da hvis lige prøve - hedder det bare kvalme armbånd ? og hvad koster det ?

De hedder seabands .. Ehm ... Kan faktisk ikke huske hvad de kostede .. 120 kr tror jeg måske .. Men du kan søge dem på google

Anmeld

4. november 2010

Moar2011

L_K skriver:

Føler med dig

Jeg var utilpas med kvalme, opkast, træthed og meget mere indtil uge 16 ca...

Puha det var hårdt

Ja, det er faktisk rigtig hårdt ..

Anmeld

4. november 2010

Moar2011

morethanperfect skriver:

De hedder seabands .. Ehm ... Kan faktisk ikke huske hvad de kostede .. 120 kr tror jeg måske .. Men du kan søge dem på google

1000 tak for tippet og der er da et lille håb, nu hvor de virkede på dig.. skal man så bare gå med det hele dagen og natten ?

Anmeld

4. november 2010

Fru.Mäes <3

Babyklar skriver:

Puha da , er da "glad" for jeg ikk er den eneste der har/er det her igennem.. Men har fundet ud af jeg skal ligge ned det meste af dagen, så kaster jeg ikk op, men hallo det kan jo ikke rigtig lad sig gøre, der skal jo os penge i skuffen .. - men er bare begyndt at være ked af at være gravid, fordi jeg intet kan end at ligge og se træls ud .. kan i følge mig ..

Ja, men går og venter på at skifte læge, for min læge jeg har nu, sir han intet kan gør, idet jeg ikke ku tåle de piller han gav mig før..

.. Der er hvert fald flere forskellige piller du kan få - så SE at få skiftet læge!! Når ham du har nu, ikke vil gøre mere - end hvad han har gjort...

For man kan sku ikke bare LIGGE hele tiden, som du selv siger - der skal penge i kassen.. Og det kommer der jo IKKE ved at ligge hjemme!!!

Anmeld

4. november 2010

morethanperfect

Babyklar skriver:

1000 tak for tippet og der er da et lille håb, nu hvor de virkede på dig.. skal man så bare gå med det hele dagen og natten ?

Du skal bare tage dem på når du har kvalme .. Så kan du så tage dem af igen når du kan mærke den er ved og forsvinde .. Jeg havde dem på konstant og hele graviditeten for havde kvalme hele tiden  

Men tog dem dog a når jeg gik i bad .. Men man kan godt ha dem på i bad , men jeg tog dem af ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.