puhha ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.017 visninger
28 svar
0 synes godt om
4. november 2010

Moar2011

- heei

ville lige høre om der er andre end mig.,

er  11 uger henne idag, og døjer stadig rigtig meget med kvalme, og er utilpas .. gør/gjorde i også det ? .. - er ved at være ked af at være så skidt, kan næsten ikk fortag mig noget .. :s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Albert/Alberthe1

Hejsa...

Hvor har jeg bare ondt af dig, men husker det alt for godt...

Jeg havde det faktisk lige sådan, var også indlagt med det de kalder hyper ememsis (Hyper kvalme). Men jeg fik først og fremmest noget kvalmestillende, b-vitaminer, men prikken over iét var akupunktur! Det er gratis og noget man kan få henvendelse igennem sin læge.

Jeg må indrømme jeg var meget skeptisk overfor det der akupunktur, men havde det så skidt at jeg var villig til at prøve alt!! Og hold da op det hjalp...

Prøv og snak med din læge om det, er virkelig godt!

Anmeld

4. november 2010

AnneBJ

Helt enig - kom af sted og få noget akupunktur.. Det hjalp ikke mig, men skadede bestemt heller ikke! Jeg havde kvalme indtil 16+6 og igen fra 19+1 til ? .. Det ER hårdt - sørg for at slappe godt af og lytte til din krop!

Anmeld

4. november 2010

Moar2011

AnneBJ skriver:

Helt enig - kom af sted og få noget akupunktur.. Det hjalp ikke mig, men skadede bestemt heller ikke! Jeg havde kvalme indtil 16+6 og igen fra 19+1 til ? .. Det ER hårdt - sørg for at slappe godt af og lytte til din krop!

Har ikke den helt store tiltro til min læge, ved godt det ikke er hans skyld, men sidt fik jeg nogen piller, jeg blev rigtig dårlig af :s - og snakket så med ham og der sagde han at han ikke kunne hjælpe så, og jeg evt ku prøve med ingefær :s ..

Hvad gør du så nu, hvor du stadig har kvlame?

Jeg har faktisk været hjemme i 14dage og laver ikk andet end at ligge på sofaen.. :s ..

Anmeld

4. november 2010

morethanperfect

Puhhh sådan har jeg haft den største delen a min graviditet .. Men jeg købte de kvalmearmbånd der hedder seabands .. De har hjulpet perfekt ! .. 

Håber for dig det snart forsvinder .. 

Anmeld

4. november 2010

Moar2011

morethanperfect skriver:

Puhhh sådan har jeg haft den største delen a min graviditet .. Men jeg købte de kvalmearmbånd der hedder seabands .. De har hjulpet perfekt ! .. 

Håber for dig det snart forsvinder .. 

ku godt tænke mig at man snart kunne komme ud og tjene nogen penge, ellers begynder det at være rimelig hådtf øknominsk..

Hvad er et kvalme armbånd?

Anmeld

4. november 2010

Mor til prinsessen :-)

jeps der var jeg også!
og det var så mærkeligt da jeg smuttede ind i uge 13 forsvandt det.......... Sådan fra dag til dag, det var rigtig underligt hehe

så føler med dig, og håber det snart bliver bedre

Anmeld

4. november 2010

morethanperfect

Babyklar skriver:

ku godt tænke mig at man snart kunne komme ud og tjene nogen penge, ellers begynder det at være rimelig hådtf øknominsk..

Hvad er et kvalme armbånd?

Det er nogle armbånd som sidder og trykker på nogle bestemte punkter på dit håndled .. Som så gør at kvalmen forsvinder ..

Du kan købe dem på apoteket og i matas

Anmeld

4. november 2010

Moar2011

morethanperfect skriver:

Det er nogle armbånd som sidder og trykker på nogle bestemte punkter på dit håndled .. Som så gør at kvalmen forsvinder ..

Du kan købe dem på apoteket og i matas

hjalp de ved dig ? og passer de til alle håndled, jeg er jo en lille kvinde med tynde håndled

Anmeld

4. november 2010

Moar2011

Hende med maven :-) skriver:

jeps der var jeg også!
og det var så mærkeligt da jeg smuttede ind i uge 13 forsvandt det.......... Sådan fra dag til dag, det var rigtig underligt hehe

så føler med dig, og håber det snart bliver bedre

Jeg håber liderligt at jeg os snart begynder og kan nyde at være gravid .. og have en "normal" hverdag som inden man blev gravid .. ventet du os tilsidst på at det gik væk af sig selv? og hvad gjode du når du havde det træls?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.