23 år imorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

tillykke med fødselsdagen til din lillesøster  i sommer snakkede søren og jeg om hvad en fødselsdaf er, og jeg sagde, at det jo ikke bare handler om gaver og kage og gæster, men om at fortælle et andet menneske hvor glad man er for, at DE blev født og man har fået lov at have dem i sit liv. så du skal IKKE undskylde, men FEJRE din søsters fødselsdag og huske på hvor dejligt det var at du fik lov at kende hende og have hende i dit liv

jeg lægger i hvert fald gerne øre til hver gang du mindes hende - også selvom det trækker tårer HVER gang hos mig

Du har helt ret... og jeg mindes også oftest de gode tider!

Og heldigvis er det dem der fylder mest.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

TbCp

idamaria83 skriver:

Uh Trine det der indlæg trak tårer hos mig - og det er lidt skidt, for jeg sidder på uni midt i undervisningen...

Men jeg giver dig meget ret!! På min bedstefars dødsdag tog jeg initiativ til at få sendt en STOR blomst og en hilsen til min Bedstemor fra hele familien for netop at fortælle hende, at vi godt ved, at dagen var svær - for os andre, men især for hende - men ligeså meget for at fortælle hende, at en mærkedag er til for at mindes ekstra - og at fantastiske mennesker skaber fantastiske minder, som man skal huske at glæde sig over og ikke mindst være taknemmelige for!

Og Tina, jeg ved, at det gode minder også gør dig trist - og det skal de have lov til at gøre! Men husk også at glæde dig og sprede ordene omkring Anika - og det er jo det, du gør gennem et indlæg som dette - undskyldninger accepteres ikke...vi vil meget meget gerne høre om din dejlige søster - og gu' var det ikke retfærdigt, at hun skulle herfra så tidligt MEN tænk sig hvilket spor, hun fik lov at sætte i dig...

til dig - jeg ved, at det her er en af de dage, som du allerhelst vil tilbringe under dynen! Vi er her for dig søde

tak

Anmeld

4. november 2010

Bondepigen

TbCp skriver:

Hun var fantastisk!

Lige gyldig hvor skidt hun var så kom hun altid med smil og hun havde altid en lille vittighed klar....

Ja, det kunne vi andre lære noget af. Det er en smuk video, du har lavet osse!

Anmeld

4. november 2010

ooo

Årh Tina, hvor bliver jeg ked af det på dine vegne.

Den video du har lavet fik mig til at græde, for det er bare så sørgeligt at miste en man holder af, og specielt når det er en der er så ung kan jeg forestille mig. En man havde forestillet sig at skulle have i sit liv for evigt, og så indse at det ikke bliver sådan alligevel.

Hvor var hun bare køn, din søster.

Må jeg spørge om hvad hun døde af? Det er helt okay hvis du ikke kan svare.

Mange mange kram herfra Tina.

Anmeld

5. november 2010

TbCp

Metchen skriver:

Årh Tina, hvor bliver jeg ked af det på dine vegne.

Den video du har lavet fik mig til at græde, for det er bare så sørgeligt at miste en man holder af, og specielt når det er en der er så ung kan jeg forestille mig. En man havde forestillet sig at skulle have i sit liv for evigt, og så indse at det ikke bliver sådan alligevel.

Hvor var hun bare køn, din søster.

Må jeg spørge om hvad hun døde af? Det er helt okay hvis du ikke kan svare.

Mange mange kram herfra Tina.

Jeg har godt vidst, inderst inde, at vi nok ville miste hende tidligt, men det gør det ikke nemmere....

Du må gerne spørge... tror dog lige jeg opretter en anden tråd med "min søsters historie"

Anmeld

5. november 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Ja det er meget hårdt... normalt går det jo meget godt, men på mærkedagene er det MEGET hårdt

Det er der sgu ikke noget at sige til!!!!

Anmeld

5. november 2010

Karo

Jeg kan kun give de andre ret.

Du er altid velkommen til at mindes hende herinde. Kan forstille mig at du må bære rundt på et kæmpe hul og savne hende sindsygt meget.

Et kæmpe herfra

Anmeld

5. november 2010

Vinker

TILLYKKE med din søsters fødselsdag igår. det gør mig inderligt ondt at du ikke rigtig kunne fejrer hende. Det må være svært at accepterer at hun sidder oppe i himlen fremfor at leve livet her på jorden. livet er bare langt fra retfærdigt!

Kan godt forstå at hun fylder meget i dit liv og at du savner hende hver dag. Et savn ingen kan tage fra dig. Ens søster er noget meget specielt - noget helt unikt!

Mange varme tanker og kram til din søster.

Anmeld

5. november 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Åh*snøft*Tillykke til din søster.og et kæmpe  til dig.

Kan slet ikke forestille mig at miste sin søster...håber du kommer gennem dagen uden al for megen sorg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.