Uh Trine det der indlæg trak tårer hos mig - og det er lidt skidt, for jeg sidder på uni midt i undervisningen...

Men jeg giver dig meget ret!! På min bedstefars dødsdag tog jeg initiativ til at få sendt en STOR blomst og en hilsen til min Bedstemor fra hele familien for netop at fortælle hende, at vi godt ved, at dagen var svær - for os andre, men især for hende - men ligeså meget for at fortælle hende, at en mærkedag er til for at mindes ekstra - og at fantastiske mennesker skaber fantastiske minder, som man skal huske at glæde sig over og ikke mindst være taknemmelige for!
Og Tina, jeg ved, at det gode minder også gør dig trist - og det skal de have lov til at gøre! Men husk også at glæde dig og sprede ordene omkring Anika - og det er jo det, du gør gennem et indlæg som dette - undskyldninger accepteres ikke...vi vil meget meget gerne høre om din dejlige søster - og gu' var det ikke retfærdigt, at hun skulle herfra så tidligt MEN tænk sig hvilket spor, hun fik lov at sætte i dig...
til dig - jeg ved, at det her er en af de dage, som du allerhelst vil tilbringe under dynen! Vi er her for dig søde 
Tjuhl skriver:
tillykke med fødselsdagen til din lillesøster
i sommer snakkede søren og jeg om hvad en fødselsdaf er, og jeg sagde, at det jo ikke bare handler om gaver og kage og gæster, men om at fortælle et andet menneske hvor glad man er for, at DE blev født og man har fået lov at have dem i sit liv. så du skal IKKE undskylde, men FEJRE din søsters fødselsdag og huske på hvor dejligt det var at du fik lov at kende hende og have hende i dit liv 
jeg lægger i hvert fald gerne øre til hver gang du mindes hende - også selvom det trækker tårer HVER gang hos mig 
Anmeld