23 år imorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2010

oo

tillykke med fødselsdagen til din lillesøster  i sommer snakkede søren og jeg om hvad en fødselsdaf er, og jeg sagde, at det jo ikke bare handler om gaver og kage og gæster, men om at fortælle et andet menneske hvor glad man er for, at DE blev født og man har fået lov at have dem i sit liv. så du skal IKKE undskylde, men FEJRE din søsters fødselsdag og huske på hvor dejligt det var at du fik lov at kende hende og have hende i dit liv

jeg lægger i hvert fald gerne øre til hver gang du mindes hende - også selvom det trækker tårer HVER gang hos mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Ida.

Uh Trine det der indlæg trak tårer hos mig - og det er lidt skidt, for jeg sidder på uni midt i undervisningen...

Men jeg giver dig meget ret!! På min bedstefars dødsdag tog jeg initiativ til at få sendt en STOR blomst og en hilsen til min Bedstemor fra hele familien for netop at fortælle hende, at vi godt ved, at dagen var svær - for os andre, men især for hende - men ligeså meget for at fortælle hende, at en mærkedag er til for at mindes ekstra - og at fantastiske mennesker skaber fantastiske minder, som man skal huske at glæde sig over og ikke mindst være taknemmelige for!

Og Tina, jeg ved, at det gode minder også gør dig trist - og det skal de have lov til at gøre! Men husk også at glæde dig og sprede ordene omkring Anika - og det er jo det, du gør gennem et indlæg som dette - undskyldninger accepteres ikke...vi vil meget meget gerne høre om din dejlige søster - og gu' var det ikke retfærdigt, at hun skulle herfra så tidligt MEN tænk sig hvilket spor, hun fik lov at sætte i dig...

til dig - jeg ved, at det her er en af de dage, som du allerhelst vil tilbringe under dynen! Vi er her for dig søde

Tjuhl skriver:

tillykke med fødselsdagen til din lillesøster  i sommer snakkede søren og jeg om hvad en fødselsdaf er, og jeg sagde, at det jo ikke bare handler om gaver og kage og gæster, men om at fortælle et andet menneske hvor glad man er for, at DE blev født og man har fået lov at have dem i sit liv. så du skal IKKE undskylde, men FEJRE din søsters fødselsdag og huske på hvor dejligt det var at du fik lov at kende hende og have hende i dit liv

jeg lægger i hvert fald gerne øre til hver gang du mindes hende - også selvom det trækker tårer HVER gang hos mig

Anmeld

4. november 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Jeg læser med, og føler med dig...

Savnet vil altid være der, og det er jo kun okay.
Man skal jo bare også selv kunne holde ud at være til, og fortsætte sit liv. Selvom sorgen og savnet bliver en del af det...

Mon ikke det er ret naturligt, at man op til disse mærkedage bliver ramt lidt ekstra, og får endnu flere af de der "hvis nu hun stadig havde været her..."-tanker. Det tror jeg helt bestemt.

Jeg kan ihvertfald godt forstå, at du har det, som du har. Og det er HELT OK, at du kommer ud med det - i alle de indlæg du har brug for - herinde.

KNUS HERFRA 

Du har helt ret... det er faktisk noget jeg altid siger når jeg skal fortælle andre om hvordan det er at miste en søster....

"savnet vil altid være der, men man lærer at leve med det"

Anmeld

4. november 2010

BinaMor

nu har jeg fulgt dine fortællinger om din smukke søster siden ns-tiden. og jeg sys det er dejligt at høre om og få updates og er sikker på de andre har det ligesådan. så undskyld ikke det. dine indlæg lærer os andre end masse vigtige ting her i livet. så tak for det!

Anmeld

4. november 2010

TbCp

bondepigen skriver:

Du skal IKKE undskylde. Det er fuldt forståeligt! Jeg kan fornemme, hvilket fantastisk menneske din lillesøster var. Billederne viser, at hun var en smuk, smuk pige med masser af god udstråling.

Kæmpekram til dig!!!

Hun var fantastisk!

Lige gyldig hvor skidt hun var så kom hun altid med smil og hun havde altid en lille vittighed klar....

Anmeld

4. november 2010

TbCp

msax skriver:

jeg sender de bedste tanker...

og du skal på INGEN måde undskylde at du bliver ked på mærkedage, eller nogen anden dag for den sags skyld...

Hvor er det en smuk video du har lavet. Den sang for mig næsten altid til at tude.

Ja det er en rigtig dejlig sang.

En af min lillesøsters veninder var til koncert med Danser med drenge og fik dem til at dedikere sangen til min søster den aften

Anmeld

4. november 2010

TbCp

Chatarina skriver:

Vil bare give dig en KÆMPE .

det er så uretfærdigt og jeg føler med dig.

Det er møg uretfærdigt... hvorfor er det altid de bedste mennesker der skal væk alt for tidligt

Anmeld

4. november 2010

TbCp

xxx skriver:

Jeg føler virkelig med dig! Jeg synes det er fantastisk du minder hende på mærkedagene selvom det gør ondt! 

Du får et kæmpe kram herfra!

Tak

Anmeld

4. november 2010

TbCp

sarahb skriver:

Hvor er det dejligt at du mindes hende, og det er slet ikke noget at undskylde for.
Det er klart at du savner hende, med sådan et tæt bånd så er det noget der vil vare resten af livet. Og jeg er helt sikker på at hun kigger ned og er evig taknemmelig over hvilken storesøster hun har der stadig mindes hendes elskede lillesøster.

Tak

Anmeld

4. november 2010

TbCp

michella80 skriver:

Åh ja det må være enormt hårdt at mangle sin søster.... Og især når I har haft så tæt et bånd.... Ved ikke hvad jeg skal sige, men jeg sender dig i hvert fald et kram....

Ja det er meget hårdt... normalt går det jo meget godt, men på mærkedagene er det MEGET hårdt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.