23 år imorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.005 visninger
28 svar
0 synes godt om
3. november 2010

TbCp

23 år.... det er den alder min lillesøster ville være blevet imorgen, hvis hun stadig havde været her...

Det er underligt... i mit hoved er hun stadig 18 år....

Jeg er ked af at de her indlæg kommer fra mig et par gange om året, men det er når vi nærmer os mærkedage at det hele godt kan vælte lidt...

Jeg SAVNER hende.... HVER DAG!
Jeg mangler hende i mit liv og jeg er SÅ ked af at min mand og ikke mindst min datter ALDRIG får lov at lære hende at kende...

Vi havde en sang, hende og jeg, en åndsvag sang...men det var vores.
Hørte vi den sang når vi var alene, lige gyldig hvad tid på døgnet det var, så ringede vi til hinanden og satte så telefonen op til højtaleren.... når vi tog telefonen op til øret igen kunne vi så høre den anden synge med... og vi kunne begge hele teksten

http://www.youtube.com/watch?v=Brc1wJH5ES8&ob=av2n

Øv hvor jeg savner hende

http://www.youtube.com/watch?v=88oHBXZQBTA

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

anna-jonas

Sådan er det bare, Tina.................lad være at undskylde at disse dage gør dig ked. Vi kan alle sætte os ind i, hvor meget du savner hende, og hvad disse mærkedage gør ved dig.................så bare læs af søde, det hjælper dig igennem dagene.

Knus Mette

Anmeld

3. november 2010

TbCp

anna-jonas skriver:

Sådan er det bare, Tina.................lad være at undskylde at disse dage gør dig ked. Vi kan alle sætte os ind i, hvor meget du savner hende, og hvad disse mærkedage gør ved dig.................så bare læs af søde, det hjælper dig igennem dagene.

Knus Mette

Tak Mette <3

Anmeld

3. november 2010

JustAnotherName

Jeg læser med, og føler med dig...

Savnet vil altid være der, og det er jo kun okay.
Man skal jo bare også selv kunne holde ud at være til, og fortsætte sit liv. Selvom sorgen og savnet bliver en del af det...

Mon ikke det er ret naturligt, at man op til disse mærkedage bliver ramt lidt ekstra, og får endnu flere af de der "hvis nu hun stadig havde været her..."-tanker. Det tror jeg helt bestemt.

Jeg kan ihvertfald godt forstå, at du har det, som du har. Og det er HELT OK, at du kommer ud med det - i alle de indlæg du har brug for - herinde.

KNUS HERFRA 

Anmeld

4. november 2010

Bondepigen

Du skal IKKE undskylde. Det er fuldt forståeligt! Jeg kan fornemme, hvilket fantastisk menneske din lillesøster var. Billederne viser, at hun var en smuk, smuk pige med masser af god udstråling.

Kæmpekram til dig!!!

Anmeld

4. november 2010

msax

jeg sender de bedste tanker...

og du skal på INGEN måde undskylde at du bliver ked på mærkedage, eller nogen anden dag for den sags skyld...

Hvor er det en smuk video du har lavet. Den sang for mig næsten altid til at tude.

Anmeld

4. november 2010

ChatH

TbCp skriver:

23 år.... det er den alder min lillesøster ville være blevet imorgen, hvis hun stadig havde været her...

Det er underligt... i mit hoved er hun stadig 18 år....

Jeg er ked af at de her indlæg kommer fra mig et par gange om året, men det er når vi nærmer os mærkedage at det hele godt kan vælte lidt...

Jeg SAVNER hende.... HVER DAG!
Jeg mangler hende i mit liv og jeg er SÅ ked af at min mand og ikke mindst min datter ALDRIG får lov at lære hende at kende...

Vi havde en sang, hende og jeg, en åndsvag sang...men det var vores.
Hørte vi den sang når vi var alene, lige gyldig hvad tid på døgnet det var, så ringede vi til hinanden og satte så telefonen op til højtaleren.... når vi tog telefonen op til øret igen kunne vi så høre den anden synge med... og vi kunne begge hele teksten

http://www.youtube.com/watch?v=Brc1wJH5ES8&ob=av2n

Øv hvor jeg savner hende

http://www.youtube.com/watch?v=88oHBXZQBTA

Vil bare give dig en KÆMPE .

det er så uretfærdigt og jeg føler med dig.

Anmeld

4. november 2010

Lilac

Jeg føler virkelig med dig! Jeg synes det er fantastisk du minder hende på mærkedagene selvom det gør ondt! 

Du får et kæmpe kram herfra!

Anmeld

4. november 2010

sarahb

Hvor er det dejligt at du mindes hende, og det er slet ikke noget at undskylde for.
Det er klart at du savner hende, med sådan et tæt bånd så er det noget der vil vare resten af livet. Og jeg er helt sikker på at hun kigger ned og er evig taknemmelig over hvilken storesøster hun har der stadig mindes hendes elskede lillesøster.

Anmeld

4. november 2010

Barbamama

Åh ja det må være enormt hårdt at mangle sin søster.... Og især når I har haft så tæt et bånd.... Ved ikke hvad jeg skal sige, men jeg sender dig i hvert fald et kram....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.