AnneBJ skriver:
Hej!
Ved at flere herinde læser på pædagogseminariet.. Min IIS eksamen rykker tættere og tættere på, og jeg ved stadig ikke helt hvad jeg skal stille op.. På en eller anden måde vil jeg gerne skrive noget om det lovstof vi som pædagoger beskæftiger os med, og er FORPLIGTET til at beskæftige os med.
Men jeg kan jo ikke bare lave en gennemgang af lovsamlingen (
) så derfor tænker jeg noget med underretningspligten og om den altid er "et godt værktøj" for os, eller om der nogle gange kommer nogle i klemme? Såvel børn, som forældre som fagpersonale..
Er det helt ude i hampen eller hvad? Jeg har skiftet seminarium, og på det gamle synes jeg mildest talt IIS undervisningen haltede, så jeg har ikke rigtig begreb om hvad IIS egentlig indebærer - jo, institution, individ og samfund - men så står jeg også af allerede der. I opgaven skal jeg jo gerne kunne demonstrere lidt viden omkring samspillet disse tre instanser imellem osv..
Så please hjælp 
jeg har lige været oppe i IIS. og jeg skulle trække en case som omhandlede forskellige dilemmaer. og ud fra casen skulle man så skrive opgaven.
så hvis det seminarium du går på gør på samme måde, kan du ikke rigtig forberede på forhånd hvad du vil tage fat i, da det jo afhænger af den case ud trækker
Anmeld