IIS opgave (pæd. stud.)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

wamse

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

AnneBJ

mor_sabina skriver:

Forstår det godt har det på samme måde, vi har en temaopgave hængende som vi snart skal i feltarbejde og lave, og inden den er afsluttet skal prøveemne til årsopgaven afleveres. Så det kan også stresse mig lidt. Især når man er i grupper og ikke bare selv kan sætte sig ned og få det af vejen. Men det skal nok blive godt. Hun skal nok sige hvis ikke det bliver fyldestgørende nok. Har du snakket med de andre in klassen og hvad vælger de?

Er den casebaseret, eller hvordan skal iis opgaven bygges op?

Jeg har ikke snakket med de andre i klassen.. De er helt vilde over at folk "hugger hinandens emner" - altså at to fx skriver om det samme, så ingen vil rigtig fortælle hvad de skal om og hvordan de vil gribe det an..

Er ret sikker på den er casebaseret, ja!

Anmeld

3. november 2010

AnneBJ

wamse skriver:

Sådan:
http://www.fyens.dk/article/1719491:Odense--Humleh aveskolen-melder-ikke-vold-mod-boern

1000 tak! Det reddede da lige min aften! Genialt "emne" - er lige ved at begynde at glæde mig til at skrive opgave nu

Anmeld

3. november 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Kan du ikke bruge noget viden fra din praktik du lige har været ude i? Det gjorde jeg, da jeg skrev min IIS opgave.

Anmeld

3. november 2010

mor_sabina

AnneBJ skriver:

Jeg har ikke snakket med de andre i klassen.. De er helt vilde over at folk "hugger hinandens emner" - altså at to fx skriver om det samme, så ingen vil rigtig fortælle hvad de skal om og hvordan de vil gribe det an..

Er ret sikker på den er casebaseret, ja!

Tja man vil vel gerne opfinde den dybe tallerken. Held og lykke

Anmeld

3. november 2010

wamse

AnneBJ skriver:

1000 tak! Det reddede da lige min aften! Genialt "emne" - er lige ved at begynde at glæde mig til at skrive opgave nu

Jamen super

Så henvender jeg måske når det bliver min tur til det

Anmeld

3. november 2010

AnneBJ

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Kan du ikke bruge noget viden fra din praktik du lige har været ude i? Det gjorde jeg, da jeg skrev min IIS opgave.

Jo, det burde jeg jo kunne, men det er der jeg føler mig på bar bund... Jeg kan slet ikke se IIS delen af min praktik...

Anmeld

3. november 2010

AnneBJ

mor_sabina skriver:

Tja man vil vel gerne opfinde den dybe tallerken. Held og lykke

Nemlig! og tak!

Anmeld

3. november 2010

AnneBJ

wamse skriver:

Jamen super

Så henvender jeg måske når det bliver min tur til det

Det gør du bare! Hvor langt er du? - næsten lige startet, eller husker jeg helt forkert?

Anmeld

3. november 2010

wamse

AnneBJ skriver:

Det gør du bare! Hvor langt er du? - næsten lige startet, eller husker jeg helt forkert?

Det er helt rigtig husket Startede d. 1 sep. og vi skal ud i vores første praktik d. 22/11. Det bliver super spændende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.