Hvor gør hun dog af dem??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MarianneSonne skriver:

Det er rigtigt syntes jeg, men svært også. Første gange følte jeg mig bare SÅ smuk, anden gang som en strandet hval.

Marianne

www.stjerneleg.dk

EN smuk strandet hval

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Mi

Zafir skriver:

EN smuk strandet hval

Ja sikkert...forhåbentligt.

Anmeld

3. november 2010

Sakris

DK skriver:

HE HE HE.... Det var vildt sødt sagt!

Ejjj det er fordi at min mave og Marys mave er blevet sammenlignet i det uendelige siden det kom frem hun var gravid. Folk siger bare "hold da op du er stor! Mary er jo slet slet ikke så stor og det er jo TVILLINGER!" aka "OMG DU ER EN FREAK!!"

Men det er okay! Nu her i uge 30 har de andre gravide (undtagen Mary altså) indhentet mig og jeg er nu helt normal "gravid-tyk!". Men der i uge 14 hvor jeg var lige så tyk som hun er nu, der var det efterhånden liiiidt træls at skulle sige, "ja mary er tynd, ja min mave er hurtigt blevet stor, nej det er ikke tvillinger, ja det er helt utroligt som Mary holder sig flot, nej det er heller IKKE trillinger, ja jeg ved godt min mave strutter rigtig meget, nej jeg er ikke længere henne end terminen siger, ja det er jeg helt sikker på! osv osv osv

Det må også være træls at blive sammenlignet. Det har jeg kun prøvet en enkelt gang med hende, men så er det heller ikke så slemt. Folk skal vel bare have et eller andet at tale om.

Hehe... har lige læst "Far på færde". Og der siger han også. Det er lige meget om man siger at barnet er 1,2 eller 3 år. Standardkommentaren er bare "åh det er også bare sådan en god alder". Ja for det er alle aldre på hver deres måde. Det er vel det samme med graviditeter. standardkommentarerne er enten at man har en fin mave eller får spørgsmål om man er sikker på der kun er 1. Så er isen brudt. Det er virkelig så dansk!

Anmeld

4. november 2010

SussieThyssen

Nu er mennesker jo forskellige og Mary er af den type, der bare ikke ser gravid ud af betydning.
Som jeg tidligere nævnede i tråden her, så er min kusine nøjagtig lige sådan, hvorimod jeg har været nemmere at hoppe over end at gå uden om når jeg har været gravid
Men misundelig...aldrig.
Hun er smuk på sin måde og alle andre er smukke på deres måde, når de er gravide, så enkelt er det.
Og jeg under hende at have både stylist og modeskaber, for det er det hun får sin løn til at kunne betale, så hun kan se godt ud og være en værdig repressentant for os danskere og vores lille land.
Og så er hun et utroligt sympatisk menneske, der ståler af liv og kærlighed i øjnene..hun er ægte helt igennem.

At folk sammenligner er da ligemeget, grin af det og sig: Ja, men i det mindste kan man se at jeg er gravid! Og træk så på skuldrene og gå

Anmeld

4. november 2010

Ellim

Ja hold da op - hun er godt nok smækker  Men hun er jo også prinsesse! ; )

Anmeld

4. november 2010

SpunkenJo

mor_sabina skriver:

Er damen overhovet gravid!! (en muligvis temmelig misundelig udtalelse)

Skal du mon føde samtidig med "de royale" igen.....?

Anmeld

4. november 2010

tb

Zafir skriver:

Jeg syntes fanmer det er synd faktisk. jeg syntes det er FANTASTISK at kunne gå rundt og strutte med sin kæmpe store fantastike mave!!!... Og det går hun glip af. Nu har hun 2 bebser. Er det fordi hun træner helt vildt i graviditeten? Eller fordi hun har specielt designersyet gravidtøj der er bygget til at skjule i? og ikke til at strutte i?...

Hvorfor skal det hele handle om at se 'godt ud' i stedet for 'dejlig gravid' ud?...

Jeg syntes det er trist... faktisk. Det var mest den følelse jeg fik da jeg så billederne...

lige mine tanker... kunne bare ikke få det skrevet så godt som dig  tænker os på at det har meget at gøre med at hun er så offentlig.. så skal man jo se godt ud og vise et 'godt' eksempel.. så tror os hun har et træningsprogram og sund kost for at se sådan ud.. jeg synes os det er vildt lækkert når en gravid bare strutter med en kæmpe mave  

Anmeld

4. november 2010

Diana...

Ja hun er jo som altid SMUK. Men den kan jo nå at vokse endnu den fine mave man siger jo den vokser mest i 3 tri. 

Anmeld

4. november 2010

CA

DK skriver:

Som jeg flere gange har sagt så er det direkte USOLIDARISK at være så slank, lækker OG gravid i 3. trimester med tvillinger på en gang!!!

Hendes mavemuskler må være lavet af STÅL!!! Er du sindsyg mand!!

He he! enig. Synes godt hun kunne støtte os andre lidt

Anmeld

4. november 2010

mor_sabina

SpunkenJo skriver:

Skal du mon føde samtidig med "de royale" igen.....?

Lur mog om ikke det ender sådan Men så opkalder du vel også dine efter dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.